Busy

Gua busy, busy macam mesin basuh. Atau kipas angin. Atau tak kisah la objek apa pun asalkan objek itu bekerja hampir 24 jam sehari. Gua punya busy sampaikan gua dah jarang ambik tahu pasal orang sekeliling, pasal gossip terbaru, pasal perkembangan politik, pasal apa pun yang terjadi. Ya, gua busy.

Ada dua tiga cerpen gua kena hantar dan ada di antaranya gua dah langgar deadline dan tunggu kena maki je. Tapi gua terlalu busy untuk dimaki dan kalau diaorang maki pun gua boleh sengih je atau curi masa sekejap untuk maki diaorang semula dalam hati.

Gua buat apa sampai jadi busy?

Gua busy memikirkan lu. 

Kah kah kah.




Fak. Mudah betei nak taip entri rupanya tapi apakan daya, gua busy kan?

8 carutan:

Hai alep. Tak sabar nak tunggu cerpen cerpen tu.

 

Tak sabar nak tunggu cerpen alep. Hehe

 

Hai alep. Tak sabar nak tunggu cerpen cerpen tu.

 

lu busy pikir dia,
dia busy pikir lu tak?

ada baik pergi tanya.
tidak, wa nak standby "alololo" ni.
hihihi ---

 

lu kawin nanti entah macam mana busy dia entah

 

gua dah lama tak semak kat sini sebab gua pun busy gak pasal gua dah kawen.nama gua nico.. lu ingat lagi?

 

BUSY PIKIR KAN SAYA KE? ;P