Baju Raya Mak Iloi Iloi

Woi woi woi!

Ada siapa siapa tak beli tshirt raya lagi? Ada siapa siapa yang rasa duit dia macam terlebih tahun ni? Ada siapa siapa yang rasa nak tolong orang melayu meniaga? Gua ada jalan penyelesaiannya. Kekeke. Sempena hari baik bulan baik ni gua nak promote satu kompeni jual tshirt, member gua yang punya. Jadi terimalah.







Nota Penting : Model dipinang berasingan.


Ada yang berkenan tak? Harga tshirt ni RM15 je sehelai, kalau nak suruh poskan kena tambah lagi RM5 buat upah posmen. Siapa kabor mahal lagi gua boleh geleng kepala je la. Jadi kalau berminat boleh isi borang pesanan di SINI.

Untuk maklumat lebih lanjut boleh follow fesbuk diaorang di facebook.com/makiloioloi atau follow @MakIloiIloi di twitter.



P pakaikan baju kat S : Siapa beli baru gua kasi datang beraya rumah gua!

3 carutan:

uih..kalau gwa nak sunting baju dgn model tu agak2 brape pengerasnye? kakakakaka....

 

mohon nama makwe tu ;)