Fenomena





Mende hal ni? Engko orang tweet dulu, engko orang tweet dulu, jangan harap aku nak tweet dah..kahkahkah..


P mention S : Apa mende la gua nak buat malam ni karang..

21 carutan:

kemaen org rindu ke lu kan leplep . haha .

 

lor..leplep ilang dah dari twitter??

 

adakah kes merajuk takdak yang nak pujuk ?

 

serupa ngan aku je kau ni. pesen search nama sendiri. kahkahkah

 

Tolong tuit balik boleh tak? TL ai sunyi sepi tanpa yu ni... #ayatmemujuk

 

kau edit kan wey? hahaha:P

 

fenomena betei.. patut la kat status terfaktab byk tul status leplep. untuk ramai peminat.. haishh [=="]

 

perggggghhh gila femes kau kat twitter. :)

 

heh.

brader, lu tahu dak? member gua siap text gua pukul 2pg ngadu cakap kat gua "babe, brader leplep deactived twitter dia. Sedih betei gua wey. Nasib baik dia ada reply twit gua. tp still sedih. hm, kbai-juon"

nampak tak kemain dia minat kat lu? kehkehkeh

 

aku warning lu lep, baik lu buka balik acc twitter lu leplep...*baca nada ugutan*

 

mana leplep nii. jgn hilang dah hoi

 

cilake..nasib baik tak termasuk tuit gua..karang mana gua nak letak muka ni.

 

sebenarnya aku masih mencari ayat utk tulis komen pasal entri ni.


aku konfius.

 

test market le tu.hehe.

 

banyak orang rindu leplep dalam twitter..hehe

Regards,
-Strider-