Maria Asyifa

Gua kecik hati betei dengan sorang makwe ni. Maria Asyifa nama dia. Sebelum ni tak pernah lagi gua gagal menambat hati mana-mana makwe, kalau gagal pun lepas beberapa bulan menyulam cinta. Kali ni frust jugak gua dibuatnya. Macam-macam cara gua buat, semuanya berakhir dengan kekecewaan.

Satu petang ni gua cakap ke makwe ni, penuh lemah lembut, penuh kasih sayang, niat nak ajak dia pergi jalan-jalan tapi pandang gua pun dia taknak. Tak padan dengan umur baru setahun jagung! Setiap kali gua datang dekat dengan dia mesti dia buat muka, paling teruk bila dia sampai menangis. Jahat sangat ke gua ni?

Takpe takpe, gua yakin suatu hari nanti dia akan menyesal buat gua camni. Engko tunggu je la Asyifa, raya tahun depan kalau engko mintak duit raya memang andak buat muka sombong je!

7 carutan:

err.. gua syak makwe ni umur dia 2 tahun.. tak pun 10 tahun.. kan3?



ooo.. hai andak.. haha..

 

hahah ni kes ank buah tak suke pakcik la ni

 

die ada pakwe selaen kau.

 

cintamu tak berbalas. haha. asyifa mintak duit raya kat orang lain je. apa susah. hehe.

 

kah kah kah....

Leplep! update pun... =D

 

mati2 wa ingat awek betul.ciss

 

hahahhaha...hai andak

malu2 lagi tuh abam alip..slow2 arr,cer ubah cara lain plak..bg mekdi ke..pizza kee..mesti dia suka..;p