Birthday

Biasanya time birthday orang kasi hadiah ke kita kan? Tapi oleh sebab gua terlalu power untuk dikasi hadiah biar gua je yang kasi hadiah ke lu orang..Sempena hari kepuakaan gua, terimalah cuti untuk semua penduduk Malaysia esok.. Power kan gua? Kahkahkah..








P nyanyi lagu birthday untuk S : Siapa tanya pasal umur gua lempang!

16 carutan:

gua tahu lu lagi tua dari gua

 

yeyyy esok cuti , kalau bos marah , suruh cari bro leplep ok ! set ! btq besday bro ke .. bape dah umur ? ahaks .. semoga panjang umur ..

 

Selamat dipanjangkan umur Alep.
lep you.
kahkah!!

 

xtanya umo pon da tahu daaaa....

epi bezday to u..makan ubi kayu..lalalala...

 

berape umo ?
hikhikhik

 

jantan pun nak cover umur ke? Lu mekap tetebal sikit la.

 

epy befday abg alep!!



semoga dpnjangkan umo utj tros brkarya..hehe

 

memang power sampai bley kasi cuti haahahhaha...

 

appy besday leplep puake..umo bape?
*mintak lempang* khekhek

 

lu lagi tua dari gua.

 

berapa umur lu? hahahaha.. gua memang saja nak minta pelempang free..