Skrip

Sebagai seorang pakcik yang menjadi kesayangan ramai,sudah menjadi kebiasaan anak buah gua yang paling kecil akan masuk ke bilik gua tiap-tiap pagi sebelum pergi ke nursery. Gua pun tak tahu atas alasan apa makwe umur 4 tahun ni tiap-tiap pagi masuk bilik gua. Jangan dia ingat gua hisap dadah sebab tu spotcheck pagi-pagi sudahla ye dak?

Bila mood sopan santun dia datang,anak buah gua ni akan ketuk pintu dan kasi salam. Kalau pintu berkunci dia akan jerit panggil gua kuat-kuat sampailah gua bukak pintu atau dia kena dengan mak dia. Tapi yang paling selalu dia akan terajang pintu kuat-kuat sambil sengih-sengih kat gua. 

Skrip pun ikut mood dia jugak. Kalau mood tak baik,dia akan masuk sambil menangis,kadang-kadang dia masuk dan sebut "andak" secara ringkas dan lari keluar laju-laju,kadang-kadang dia akan masuk dan tunjuk peace,kadang-kadang dia akan masuk dan cubit gua,kadang-kadang dia masuk dan suruh buatkan susu. Tapi pagi tadi skrip dia dah buat gua rasa berdebor. 

"Andak,duit raya?"


Baru berapa hari puasa dah belajar skrip bukan-bukan..


P drive thru Mekdi dengan S : Esok kalau dia ulang skrip yang sama,gua ingat nak pindah rumah kakak gua lagi sorang..

17 carutan:

comel betul anak buah lu, besar nnty mesti comel mcm gua!

 

haha.eleh.

andak,nak duit raya gak...-bakal anak sedare.

ehem.

 

hahaha...comel...>.< mintak banyak2 sket....bahahaha =p

 

ni nak kasi skrip jugak..yang entri 100 tu..jangan wat2 tak ingat..

 

hahaha. comel jer perangai budak kecik tu.

 

sape nama budak nie ? yatt eh ?

hai yattt....

 

aku pon nk duet raya gak

 

andak! sy pun nk duit raye jugak! *smbil buat muke cumel* hikhikhik

 

Eloklah bersedekah..tenang sikit jiwa

 

abg andak ! eh abg plk, pak cik andak ni ank sdare angkat jgn lupe keh3 ;D

 

makwe umur 4 tahun. that is so sweet! ;)

 

Peh. Gua pun dah start berdebor dah ni.

 

andakk! duit raya ntok acuu sekali ehhhhh?

 

nak duit raya leplep... hahaha!!~


okbai ^^