Berkat

Baru-baru ni gua pergi lunch dengan makwe. Lunch dengan makwe ni termasuk dalam aktiviti yang membahagiakan jugak sebenarnya. Bayangkan je la,lunch dekat jusco pun dah boleh buat sengih sampai ke malam,macam mana la kalau lunch dekat rumah nanti,mau sengih sepanjang hayat ye dak?

Gua mandi-mandi,pakai baju apa semua,hidup enjin kereta,sesat dua tiga round,ambil makwe kat opis dan pergi lunch. Semuanya berjalan lancar dan seiring juga sekata..Sambil makan,gua dan makwe berkongsi-kongsi cerita. Ada cerita pasal ikan laga,pasal belanjawan,pasal rokok dan macam-macam pasal lagi.

Sedang sesi borak sambil makan nak masuk ke separuh masa kedua,gua kemukakan hasrat nak ajak makwe pergi majlis pertunangan member gua. Makwe kata dia segan nak ikut,sebab baru bertunang,bukannya kahwin lagi. 

Gua dengan steady cakap,"alaa,jom la,ambik berkat orang kabor. Mana tahu pergi buatnya melekat,tahun depan turn kita pulak".

Sambil senyum,makwe balas pendek,"bila nak kerja?"


Itu jam kalau ada laptop dengan broadband kat sebelah,memang terus gua pergi bukak jobstreet..



15 carutan:

aik xkeje lg ke?? cepat2 la cri keje ea.. wish u luck..

 

Hehe


cari kerja niat kerana lillahi taala lep. jgn lupa.

 

keh keh keh.
kes makan dalam ni.

 

pedas jugak ayat awek lu tu.

 

bile nk kje?

KAH KAH KAH KAH!

sumpah gua gelak gile babi weyh.

KAH KAH KAH!

 

huhuh..skalik kene sound..hhahaahha...=p

 

umm..betul..bila nk keje??nk kasi anak dara org mkn bukan nya sng yer...luar dlm kna kasi cukup..;)

 

keh keh keh keh. *tepuk dahi sendiri*

 

ahhaha mmg best soalan awek lu bro

 

alhamdulilah sahabat gua ini akhirnya ingin berbini juga akhirnya..

 

kahkah.gile terus terang awek lu.kahkah

 

kahkah.gile terus terang awek lu.kahkah

 

kahkah.gile terus terang awek lu.kahkah