21

Gua boleh kasi ayat paling sweet,paling jiwang,paling meruntun perasaan,paling melodrama untuk lu tapi kali ni gua takkan buat. Apa yang gua ada cuma sepuluh nasihat untuk lu.




1. Berani mengatakan tak. Jawapan "ya" tak semestinya akan menyenangkan lu.

2. Jangan terlalu mainstream,lu kan jadi plastik. Jangan terlalu indie,lu kan jadi puaka.

3. Jaga kesihatan dan lu akan dapat lakukan apa saja yang lu inginkan.

4. Lu kena tahu apa yang lu nak walau ia sekecil hama sekali pun.

5. Sangat susah jaga perasaan orang tapi lagi susah jaga perasaan sendiri.

6. Bila orang mengatakan kita buruk tak semestinya kita buruk,bila orang mengatakan kita cantik tak semestinya kita cantik.

7. Jadi apa adanya diri lu dan bukan jadi apa yang orang lain mahukan.

8. Masa ialah penyembuh yang terbaik tetapi masa juga pembunuh paling tak dapat dikesan.

9. Menangis mampu melegakan tetapi menangis juga mampu mengusutkan.

10. Jangan takut pada malam,malam juga ciptaan Tuhan.




Umur hanya angka,
Umur juga bukan apa-apa,
Untuk tahun yang mendatang,
KLCC dan Cherating gua satukan.

14 carutan:

fuhh bukan main suwit lagi bang alep nihh.

 

tenkiuu abam leplep! teharuu sgt bace! menitik air mata ni. lagi2 yg ke 10 tuh.

thanx for always being with me. lg2 bila gua nanges tak bleh tdo mlm. thanxxx sgt! :)

and BIGGG thanx for this entry!

xoxoxoxo!

 

KLCC dan Cherating gua satukan.

wootwoot!!






cc
@tiafazunia

kehkehkeh! HB tia! awak makin hari makin cantik, bile nak kawen? wink2 :P

 

bang, nasihat saya untuk bang.


Twitter memang tak sedak. Tapi nak lepak situ kejak. Boleh la.

 

jenis sweet tak padan dengan gila

 

kmaen suwit abg leplep nih..


tambah lagi 10 wehh.

 

waahh
abang ni mmg power laaa

 

hai..bw here..

dah folo u..nice blog!

 

klcc dan cherating bercantum. :p i loike!

 

ouchhh... thanks abam.saya 21 taun jugak.hik hik hik

 

gua saje nak terai komen pakai ID baru, tengok camane rupe bile dia keluar. tapi kalau lu klik nama gua keluar "bandwidth limit exceeded" tu harap maaf lah.

 

sweeetnye abah....bangge gadis yg berumur 21 tuh..gyhahahaha