Teruk

Teruk betul gua malam ni.
Lepas sebatang rokok,sebatang rokok gua hisap.
Asap rokok gua hembus perlahan.
Teruk betul gua malam ni.

Teruk betul gua malam ni.
Gua fikirkan yang hidup sesenang kata.
Gua mengeluh tak tertahan.
Teruk betul gua malam ni.

Teruk betul gua malam ni.
Gua sangkakan duit kan jatuh dari awan.
Gua mencarut sendirian.
Teruk betul gua malam ni.

Teruk betul hidup ni.
Kalau gua tekan butang kecemasan sekarang,
Berapa ramai yang akan datang?
Berapa ramai yang bersikap binatang?
Teruk betul hidup ni.

Tapi abah pernah pesan,
kau mengalah sekarang,
kau menyerah dengan masa depan,
kau persetankan semalam,


kau kan jadi debu jalanan.





P tepuk belakang S : Jangan risau,ni bukan entri rabak..gua steady macam Anwar sekarang..

6 carutan:

sebut pasal rokok...

ah x pe lah, kita buat2 lupa je la ye dak? keh keh

 

bang ni, risau saya di buatnya.. kabor la kat gua. benda boleh bincang lagi. nak pinjam seratus dua buat beli rokok roger je gua. itu pun kalau gua ada duit..keh2.

 

teruk tapi sedar diri takpe..keh3

 

gua tau lu teruk,
tapi x tahan ngan ayat last.
haha

 

ciss tengah berwasiat lettew
petanda dah nak jalan jauh
harta2 semalam pas dkt gua
baik punya gua handle tuk esok2
disalurkan kejalan yang benarrrrrr
jgn risau 1 malaysia maaa
bak kata najib

komen ler belog saya lagi..