Slot Cengkerama



Bosan dengan jalan cerita drama yang stereotaip dan cliche?
Meluat dengan pihak polis yang memanjang datang lambat?
Menyirap dengan watak jahat yang nampak sangat tak jahat?
Mencarut dengan kisah cinta yang keterlaluan dan berakhir dengan kegembiraan?


Di sini kami ada ubatnya,entah datang dari mana idea gua,Hiro dan Chacha sepakat mewujudkan slot cengkerama setiap hujung minggu.Setiap hari jumaat,Hiro akan menaikkan sebuah entri dan disambung oleh Chacha pada hari sabtu dan kemudiannya akan diakhiri oleh gua pada hari ahad.

3 entri berturut-turut pada hujung minggu anda!Sesungguhnya ini lebih blockbuster dari mega movie atau slot samarinda..

Setiap minggu kami akan cuba memaparkan entri yang penuh dengan kisah-kisah menyayat hati seperti emak diterajang di shopping complex,kisah penuh fantasi seperti impian seekor babi untuk menjadi bintang realiti tivi,kisah cinta lara seperti cinta lapan segi dan kisah aksi kungfu taekwando yang sarat dengan letupan dan tembakan(bukannya dengan menterbalikkan sebiji kereta sahaja)

Mudah-mudahan dengan adanya slot ini,kami mampu membuatkan penulis skrip tanah air merasa kecewa dengan diri sendiri.




P cakap action,S cakap cut : Gua sebenarnya bizi dengan scene serius gua tapi nak buat camne,populariti gua diperlukan demi menjayakan misi ini..keh keh keh..

7 carutan:

ecehh....gua tunggu entry dari lu.gua baru je lepas baca entry hiro tadi....

 

gua tunggu cerita mak di terajang di shopping complex, betul ni

 

ramai lagi laa skandal lu lepas ni. kannn kann ?
sukew lettewww!

 

gua x sabau nk baca. wlpn gua diserang pnykt malas bw skg.

 

lu jangan up cerita tak best. kalau gua baca gua tak suka, gua sebarkan rahsia lu dekat semua orang. muahahaha.