Demam

Yup,gua di Kuantan dan gua demam lagi..Demam dua kali sebulan ni memang tak brader-brader langsung tapi ape boleh buat dah nak demam ye dak?gua syak kali ni demam yang gua dapat jenis level tinggi,mungkin sebab sebelum ni demam level rendah dan level pertengahan senang sangat gua patahkan kot.

Kalau nak diikutkan gua tak larat nak taip entri ni tapi gua gagahkan diri jugak..harap-harap lu orang terharu..Baru-baru ni gua dah potong rambut,pendek macam rambut budak form 1. Boleh jadi jugak gua demam sebab potong rambut,yelah sebelum ni leher tak kena angin sangat,ni bila kena angin sikit mula la gua rasa seram sejuk..Yup,gua allergic dengan kesejukan dan angin..nak-nak angin pesen melankolik..

Kadang-kadang timbul jugak rasa menyesal potong rambut ni tapi nak buat camne mungkin dah tiba masanya ye dak?sebak tu tak payah cakap la,tengok cermin je sebak tengok cermin je sebak. Tapi gua anggap ni satu pengorbanan la,kalau Hang Tuah boleh berkorban kasi Tun Teja kat Sultan Melaka kenapa gua tak boleh berkorban kasi makwe gua kat orang yang tak berapa nak puaka.cilake,lari topik..

Gua tak steady sangat time demam. Mudah betul gua jadi garang dan buat benda bukan-bukan. Perut pejalan kaki tak payah cakapla,dah banyak sangat yang gua terajang time demam ni. Masuk bilik pon main rempuh je pintu,tapi kalau sekali mak gua jeling datang jugak rasa debor kat hati..

Ok,gua nak pergi makan ubat dan masuk dalam selimut dulu. Lu orang jaga diri baik-baik,biar gua sorang je yang demam.Kalau habes semua ikut demam sekali nanti siapa pulak yang nak pikul tugas caring kan?




P tanya S dah makan ubat ke belum : Kadang-kadang gua rasa lebih baik gua demam fizikal dari gua demam perasaan.

13 carutan:

gua cuma nak ucap, selamat demam...semoga dosa lu yg level tinggi terhapus dengan demam lu yg level tinggi jugk ni..

gua tau gua caring...
kui kui kui

 

baguslah

alang-alang dah demam tu boleh muhasabah diri ingat mati dan azab kubur

 

demam fizikal
demam perasaan
ko demam fizikal atau perasaan sekali?
combo!!

 

Haha..
Dia ni suka mengarutbest.
Semoga cepat sembuh!

 

gua tahu knp lu demam...mesti lu rindukan gua kn??? hahaha

weh lama betol gua x aktif dlm blog ni....ni nak aktif blk...lalalala~

 

jangan da sihat pun saje wat2 demam sudah..~~


agagaga,demam perasaan perit woo..
uhuks~~

 

angin sepoi sepoi melankolik bawa kabar mak lampir tu pasal lu demam!

 

semoga areleaf cepat sembuh.


sebenornya tak brader sangat bila eja Alif jadi Areleaf..

 

baik lu g check..mane tau lu demam sebab puaka si denggi