gengster

gua time muda-muda dulu boleh tahan gengster jugak..gua punya tahap gengster dulu sampai tengok orang tolak motor rosak pon gua pergi lempang.

dulu kalau nak pergi mane-mane mesti pakai baju takde lengan..nak tunjuk gengster punya pasal.kalau pakai baju batik nampak tak garang,kalau tak garang camne orang nak takut..kalau orang tak takut gengster apa cilakenye ye dak?

time tu sekali keluar mesti 7-8 orang walaupon sekadar nak pergi kedai beli ubat nyamuk je.gengster mestilah kena ada geng..kalau takde geng bukan gengster namanya,tu dah soloster..kan dah macam bangang bunyinya..

nak jadi gengster ni pandangan mata kena tajam..kalau mata jenis macam bola pingpong tu dah kira bonus..benda ni kira penting sebab dari mata turun ke hati..kalau kat mata dah fail susah nak buat hati pihak lawan terasa goyang.

zaman kegengsteran gua,pantang orang buat silap sikit mesti nak ajak bertempur.kadang-kadang bertempur guna kayu,kadang-kadang bertempur guna buku lima tapi yang selalunya bertempur guna tangan je.ni memang leceh sikit sebab banyak guna tenaga kalau pukul orang guna tangan ni..nak-nak plak ceduk perut yang keras macam dinding rumah..

kalau menang,boleh angkat muka macam penyokong liverpool..tapi kalau kalah dah nak kena pikir camne nak balas dendam balik..ni pon satu perkara yang memenatkan.

mana nak pikir pasal lokasi serang hendap,mana nak pikir kumpul geng,mana nak pikir cari senjata..kadang-kadang dah plan elok-elok tiba-tiba mak suruh duduk rumah jaga adik,kan dah nak kena pikir plan balik semula..penat penat.

selain mempunyai pandangan mata yang tajam,gengster kena pandai kilas tangan orang.dari skill kilas tangan dah boleh tahu orang tu gengster tahap mana..kalau orang yang kena kilas tu boleh jelir-jelir lidah lagi nampak sangat tak gengster mane..kalau gengster yang "true" sekali kilas je orang tu dah nazak..

tapi gua berhenti jadi gengster lepas satu eksiden..malam tu gua serta beberapa orang geng terlibat dalam pertempuran dengan gengster kampung sebelah..gengster sama gengster berlawan ni memang suasana cukup havoc..
kalau nasib tak baik,orang awam pon boleh menjadi mangsa.camne boleh tak jadi mangsa,orang tengah-tengah sedap berlawan dia sibuk makan super ring kat situ..kalau tak kena terajang sesat,ada chance nak kena kapak terbang..

lawan gua masa tu seorang budak gemuk.dia punya gemuk sampai tumbukan gua pon boleh melantun.sekali dia tumbuk rusuk memang rasa nak keluar air mata.tapi gengster punya pasal,kesat air mata laju-laju terus terkam balik.

ada sekali tu,gua dah terpelanting agak jauh..gua syak budak gemuk ni guna hantu raya sebab mcm tak logik gua yang gagah ni boleh terpelanting sampai camtu sekali..baru gua nak berdiri balik,tiba-tiba bahu gua ditepuk seseorang.

ada sorang pakcik ni umur dalam 60an tengah tersengih pandang gua.kalau dah tua camni gua nak pukul pon tak sampai hati..pakcik tu tiba-tiba mencangkung tepi gua yang masih terbaring..

"agak-agak boleh menang ke dengan budak tu?",tanya pakcik tu sengaja membangkitkan spirit gengster gua.

"kompem-kompem la boleh,orang kuat camni takkan la dengan budak gemuk tu pon tak lepas",jawab gua sambil menepuk-nepuk dada..

"oooo..pakcik rasa pon awak mesti lepasnya dengan budak tu..tapi agak-agak nanti mungkar dengan nangkir boleh lepas ke tak?,soal pakcik tu sambil tersengih lagi.





malam itu gua berazam meninggalkan dunia gengster sambil berlari pulang ke rumah..

16 carutan:

jaga hadik2 masa napsu tgh memuncak mmg x bley blah!!!! hahahha kacau betool. entah2 pakcik tu malaikat maut. tp bg diskaun kat lu bro. balik rumah taubat


>>___<<

 

perghh. mendalam wei. mendalam. miahahahaha

 

perghh. mendalam wei. mendalam. miahahahaha

 

mata jnis bola ping pong tu cane ek??
ley tunjuk demo cket?? nk tengok gak gerun kew tak..hee =D

 

eleh. teguran tak padu macam tu pun lu gentar. gengster kampung dusun betul.

 

gua tak boleh gelak sebab pakai mask!!!
tegang! tegang!

arghhhh!

 

hakhak..gengster pown kne jga adik..apa brg...kehkehkehkeh.. :D

gengster cabot lari? -.-"

 

haha

ganas dan sadis betul kisah gengster kau ni

 

KAH KAH KAH!LOL.ROFLMAO.
seriously,kelakar doe.tp bagus lah kau dh insaf.haha!

 

Gengster pun kna ingat mati..ingat amal ye dak..

 

Baru orang tua cakap sikit dah berenti jadi gengester, belum gua cakap lagi, silap2 pergi gaza berjihad terus.

 

best cite ni,
leh wat filem. haha

 

aku berhenti masa sazali kena tolak ngan bapak dia hasan serah kat polis..

 

gua baca cerita lu ni, gua tahu lu mmg gengster paling true tahap hidung punya org..tp bagusla, takut juga lu dgn mungkar nankir..

 

nak cte kelinchi dn labu2 nye pulak, boleh?

 

keh 3 line...jum gocoh? ade bran..hahaaa