6th Nov

yes!semalam besday gua datang lagi.

tapi gua pesen bukan beria sangat dengan besday-besday ni..kalau ada orang wish pon gua macam segan-segan..serius.

oleh sebab itu tiada upacara tiup-tiup lilin atau parti buih yang gua adakan,cukuplah sekadar menjamu anak yatim makan dan panggil orang masjid buat doa selamat secara sederhana..keh keh keh..

tahun ni walaupon gua tak dapat pakaian import atau banglo 6 tingkat seperti biasa tapi gua masih lagi steady..sebabnya gua rasa entri ni dan entri ni lagi best dari semua benda-benda yang pernah gua dapat time besday gua..terima kasih ye sedari berdua..nampak sangat gua takde la demand sangat kan?

gua jugak nak ucapkan terima kasih pada semua puaka-puaka yang wish besday kat gua..mungkin ada beberapa wall post yang gua delete tapi percayalah gua delete bukan sebab sombong ke apa tapi gua cuma rasa kekok mula-mula bila ada orang yang wish..




p baling telur kat s : one year older,one year near to death..

11 carutan:

gua suka lu pnye 'p baling telur kat s' ;)


























so, dah bersedia menghadapinya?? :P

 

oke. cancel bagi hadiah.
haha!

 

dulu birthday gua pun lu tak pernah wish. gua tak bising pun tahu?




blackhole punye orang. padan muka dah makin tua. tapi tak... malas ah nak cakap. kang lu terasa.

 

selamat menjengah ke hari tua setahun lagi...

 

mengada betei orang tua ni.

gua suka header baru lu.
haha.

-macha-

 

gwa tak tau nak wish ke tak dari aritu

tapi happy belated birthday lah eh !

 

Selamat jadian.
:)

 

apa punya pesen ntah nak kekok2 orang wish besday