dalam banyak-banyak hari,tak pernah gua taip entri banyak macam hari ni - ( 1 )

ok,gua tahu gua dah lama tak update..tapi gua bizi macam remote tivi sejak kebelakangan ni..naseb baek takde siapa yang terbunuh berebutkan gua.

selain bizi,gua saja taknak update sebab nak uji kesetiaan pengikut ajaran sesat gua..akhirnya,dari 240 orang dah jadi 239 orang..tapi sikit pon gua tak kisah..gua tau gua tak femes macam mofasad..keh keh keh..

selain nak uji kesetiaan,sejak kebelakangan ni spirit gua nak menaip di kuantan makin pudar..traffic jam yang menggila,makwe sogo yang manja,abang beruang yang setia berdiri di pondok jaga buat gua sedar sesuatu..ya,gua rindu kl..

selain spirit yang makin pudar,gua jarang ada kat rumah sekarang.bila jarang ada kat rumah potensi untuk gua menaip entri tu makin tipis..rumah along sebab nak tengok anak sedara baru,rumah sewa sebab nak tengok kerja baik pulih dan rumah tumpangan adalah antara destinasi yang buat gua jarang berada di rumah..

selain jarang berada di rumah,gua dah takde idea untuk pikir alasan lain kenapa gua dah lama tak update entri..



p belanja s teh o ais : nanti gua letak bloglist balik,bawak-bawak bersabar..

6 carutan:

ape abah mencarut nie...
hehe..gedik sgohh

 

mofasad dgn lu,gua pilih lu.

cewah,sweet tak gua?

 

makwe sogo yg manje ?
belom masok makwe kamdar, makwe campbell, makwe petama kompleks lagi. ye dak?








hye kasanova!

 

pergh. gua tak pernah ingat berapa ramai followers gua. tak pernah check.

diorang dah simen belum rumah lu?