pinggang robotik

"cam ginih!",beliau berkata sambil mengangkat ibu jarinya ke arah televisyen.arsene wenger yang berada di dalam televisyen membalas dengan senyuman nipis.setakat pasukan serbia tak kan la tak boleh makan ye dak?

butang off di televisyen ditekannya dengan menggunakan kaki.dalam usahanya untuk bangun,beliau mengeluh beberapa kali.wajah kacaknya sedikit berkerut.jam sudah menunjukkan pukul 5.00 pagi.

anak tangga ke dapur dituruninya dengan berhati-hati.pengalaman sudah mengajar beliau yang jatuh itu ertinya sakit.seekor kucing jantan jalanan yang sedang cuba mengatur sesi perkenalan dengan kucingnya disepak dengan bergaya.beliau perlu memastikan tiada sebarang genetik kampung bercampur dengan genetik urban milik kucingnya.

selesai membasahkan tekak,beliau naik semula ke atas.langkahnya agak perlahan,tidak lincah seperti dulu.gaya berjalannya juga sudah seperti lari tune.dengan cermat beliau membaringkan diri di atas katil sambil meletakkan tangan ke dahi.

kata-kata cik pelangi supaya segera ke klinik pada esok hari supaya doktor boleh membuat pemeriksaan dan juga memeras duitnya bermain-main di kepala.bahagia juga rasanya bila ada orang ambil berat.

beliau menghantar teks kepada seorang puaka,"esok teman gua pegi klinik boleh?gua susah nak drive."

tidak lama kemudia,hensetnya berbunyi tanda kiriman teksnya tadi sudah mendapat balasan.harap-harap puaka ini pon ada sedikit sikap ambil berat.

"esok gua nak pergi haji..lu pegi je kedai letrik depan tu,suruh dia pasangkan pinggang robotik"



puaka dengan makwe memang kompem-kompem tak sama,kata beliau sambil mencarut sendirian..




p pijak belakang s:sapa-sapa follower jlove sila refollow balik blog wolverine tersebut kalau nak feed blog beliau kembali normal.gua terpaksa cakap bagi pihak dia sebab dia kata dia segan..gedik kan beliau?

14 carutan:

hai lep lep jom gwa teman kekekekek.

ah kene follow lagi sekali??

cis JLo ni.

 

ingat pesan cik pelangi tu. keh keh keh.

 

hahaha!adoihai...cian abah..sakit lagi sampai sekarang....erm..risau lah...abah g jugak klinik...dpt tukar pinggang robotik pun oriite gak...hahhaha

 

wajah kacaknya sedikit bekerut ? kahkahkah!
apesal lu pegi sepak kuceng ? nak kne sepak blk dgn gua?


semoga lu cepat semboh memandangkan ade cik pelangi skang neh. brader sudah jiwang meh!

 

boleh hamba taw??cik pelangi tue sapa??gf lu ei??ahahahhaha

 

cilake. semua orang sedia maklum kot gua gedik!

lu kawen je la dgn cik pelangi tu leplep. dia kan nurse. boleh hari hari karate pinggang lu sampai baik seperti sedia kala.

 

siapa suruh lu kwn dgn puaka?mmg lah celaka je jwpn lu dpt.

 

wakakaka ...pinjam aje kucing punya

 

mmber lu kewl meyh

gwa after statement member lu

leyn kali kalau jatuh xde la lu sakit pinggang lagi

gyahahahahahhaah~

 

"cikpelangi.. sudikah aok kawen dengan keh?? buleh laa cikpelangi tolong tgk2kan keh.. keh dh stat sakit pinggang ni, esok2 tah sakit ape pulak kan.." kata alep kepada makwenya ;)


ok. g kopipes anta kat cikpelangi cepat

 

puake, lu g mne.. lama gua tnggu lu udate..hii