kepuakaan mozek

gua baru jatuh dalam bilik air..dia punya sakit macam cilake.langsung tak brader-brader.gua syak tulang pinggul gua dah beralih tempat sampai ke dada.time gua taip entri ni pon gua terpaksa baring meniarap dan sebelum ni tak pernah hayat gua taip entri sambil meniarap.sebab gua rasa taip entri sambil meniarap ni sangat gay bunyinya dan hanya sesuai untuk makwe-makwe..

sekarang gua rasa nak marah.sebab gua tak suka marahkan diri sendiri jadi gua hamburkan rasa marah gua tadi pada mozek dalam bilik air.dia punya licin mengalahkan macam orang nak main ice skating.fakinggg punya mozek..gua ingat kalau gua ada rumah nanti gua nak guna batu kerikil je dalam bilik air.

ok,gua dah rasa tak tabah sangat handle kesakitan ni..sebelum gua tertulis sobs sobs kat sini baik gua pergi berehat seframe dua.gua cuma nak ingatkan kat lu orang,sila ambil langkah keselamatan semasa berada di dalam bilik air.anda mampu mengubahnya.


p pecahkan mozek bilik air kat rumah s:kalau lu orang lama tak nampak gua online maksudnya gua masih berada dalam proses pemulihan.

13 carutan:

lep apasal kau tak beli karpet tandas terus. Cover lantai, kalau jatuh pun, jatuh sebab lutut longgar. Boleh terus tidur sekali.

 

jgn kedekut sgt
g bli selipar ajaib sane
baru tak jatuh nanti....

 

hahhaa...yg lu berlari dlm toilet wt per??? :P

 

lor brader, ni mesti lu dalam keadaan nk cepat tu dlm toilet smpi lu jatuh..lu gi rehat ar sana..sakit gi jumpe doktor ke mak urut ke..haha..wa nk kesian kt lu nnt lu tk brader2 plak..

 

alololo..cian die..jatuh bilik air ea....abah punye rahim jatuh gak ke??kahkahkah!gelakkn farah..padan muke...

abah sabar lah ea...kgn mrh2..nt abah bebel ishh...xsgop nk dgr..hahaha

 

batu kerikil ? tak best!
gua syak mandi berdua lebih selamat. ye dak?
kahkahkah!


semoga tulang lu kembali ke tempat masing2.

 

batu kerikil?yg tu kalau lu jatuh,mcm kene rejam.lg sakit.

ah,lu kan puaka.mmg ptut kene rejam.LOL

 

ala. header gua sape nak buat kanggg??!!

lu dah lama tak cuci bilik air. tu yang licin semacam.

 

Lagu tu punya sakit pun lu nak kecoh dekat sini. Perangai apa ni?

 

aiseh yayang.

takkan la awek majuk pun lu sampai jatuh bilik air punye sedih

mesti lu jatuh sbb mata kabur sbb nangis2 kan yayang?

rilex laaa

hahahaha

get well soon.

 

bontot flat screen abes..ngaaaaaaaaaa

 

gua syak lu malas berus lantai mozek tu la.betul tak?betul tak??

 

upah pasang moziek tu tuan rumah dah habis bayo belum.. kalo belum kita tukar je batu kerekil sesuai untuk org darah tinggi