header

dalam proses gua mencari,gua dah sedar satu perkara iaitu melakukan perubahan..nak berubah dari segi keimanan macam mengambil masa.nak berubah dari penghisap rokok kepada budak skema pulak nampak sangat benda mustahil.jadi gua ubah je header gua dulu buat permulaan..

kalau lu orang tengok dengan mata kasar,gua syak lu orang akan tengok header baru gua ni sedikit bangang.tapi gua nasihatkan lu orang tengok dengan mata hati,baru lu orang sedar art yang tersembunyi di sebalik header tu.benda ni gua cakap serius bukan main-main,sapa tak ambil serius cakap gua ni maknanya dia tergolong di kalangan orang yang tidak mahu menerima kenyataan.

sengaja gua terapkan sedikit elemen seram pada header kali ni.elemen seram tu lu orang dah boleh nampak pada font yang gua gunakan untuk blog title.gua syak font yang gua gunakan ni lagi seram dari durja ningsun apatah lagi ular emas.

oleh kerana tidak mahu orang tertukar gua dengan leonardo da vinci,memang sengaja gua lukis kartun buruk macam tu.ini pon gua lukis guna kaki kiri sambil tutup mata.semangat gua untuk lukisan kelihatan buruk memang mengkagumkan.ini penting supaya rasa takbur tidak mencengkam.

oh ye,kalau lu orang tertanya kenapa kartun tu mempunyai rambut megi gua bagitau awal-awal,di luar pon memang rambut gua macam tu.rambut je lurus tapi hati tak lurus tak guna juga ye dak?

gua punya blog description pon dah mengalami perubahan."bila marah gua mencarut" dah tak nampak relevan sebab sekarang gua selalu rabak bukannya marah.nak tukar jadi "bila rabak gua mencarut" nampak sangat kerja bangang jadi gua tukar je jadi "biar puaka jangan celaka".kalau dilihat memang 'deep' blog description gua kali ni..punyalah deep sampai gua tak tahu nak terangkan camne.

akhir kalam,gua akhiri entri kali ni dengan mempelawa siapa-siapa yang ingin membuat header datang mengambil nasihat pada gua terlebih dahulu.itu pon kalau diaorang nak header dieorang nampak brader-brader dan matang macam header baru gua ni.upah kasi nasihat ni gua ingat tak payah la sampai berwang ringgit..


lu orang pass satu no telefon makwe pon dah cukup..




p kasi kad raya kat s:apa cerita ni satu kad raya pon tak sampai rumah gua lagi?lu orang nak gua mogok raya ke ape?

24 carutan:

hahahahaha. sudah la. keh paham beno maksud header aok tu. takyah le aok nak puta belit cite. hahahaha lagi.








maapkan keh kalo komen ke laut china utara, keh mengantok beno da ni. hahahaha

 

kehkehkeh ;pp




































tu je yg mampu gua ckp.

p/s; thx to alep sbb buat entri pada tarikh keramat gua. pergghhhh, bangga gile! :D

 

comey mulut bulat tu..bhahahha

 

wah! satu anjakan paradigma...bagus..

 

Fuhh rambut memang terbaikkk.....

 

gua bukan nak kabor ape la. tapi font seram lu tu betul2 olskul. mekeljeksen pakai masa zaman thriller dulu lagi.

 

gua nk tny, koi ke keh yg btol?

apesal lu salu rabak skg? gua syak lu dah lame xmkn slide gua la.

 

comey btol header baru tu

gua taknak komen lebih nnt lu rabak lagi

 

lep buat la tutorial camne ko buat header nih..aku kagum tgok header baru ko smpai kelu lidah utk berbicara ni..

 

wa nak jugak tengok lu in real life.nak tengok sejauh mane kebrader'an lu nih.wa musykil nih.keh3

 

kn wa dah cakap..comel...lg 1 an wa perasan an...rambut die macam rmbut lu r..megi...kahkah

 

gua cuba korek header lu supaya art itu keluar

 

no. fon gua tak nak ke? huhuu..

tak payah serius... =p

gua suka lu punya description,

'biar puaka jangan celaka'

terbaek.. =]

 

hantu tu kan, casper pun lagi menakutkan.

ehem. header. ehem. dah. ehem. takde. ehem ehem.

 

akhir kalam,gua akhiri entri kali ni dengan mempelawa siapa-siapa yang ingin membuat header datang mengambil nasihat pada gua terlebih dahulu.


aku baru pas buat header baru and dah letak...pastu baru baca post ko... arghhh!

 

hahahaa~
chumill jep header tuh...
sygnya ati akuh ta mdalam na tgk ngn mate ati..

 

kenapa la tomyam tak terfikir nAK buat header simple mcm tu?
cantek!

n seram juga.
tapi seram2 comel. hee

 

mesti lu lukis header ni masa sahur kat tepi pantai

 

betul mendalam siut...gua rasa mau teran tadi... apa taknya gua tarak pelasan apa dia sembunyi sembunyi...err jap gua carik no tel awek gua yang sudah jadi mini ollang apa macam

 

erk.. tercarik carik apa ayat nk ckp kt sini ek huk huk

 

rambut katun tuh cam tak seswai jer ngan kamu??ishk..tak melambangkan identiti langsung..hahahahhaha

 

kenapeeeee! kenapeeee!
gua byk betul nk tnye nehh!
xpe, skip je r sume.


1 je.
kenape x buat katun tuh pakai snowcap? then kalerkan jd ijau gelap2 sket.

hahaha!
gua lg ske header lu yg dlu!
pulangggkannnn!

 

kenapa gwa da lme xdtg sini?
lu malas update pnye pasal ah neyh...
gyahahahah~

 

hahaha.. sori2..
gua rindu lu
sampai gua tak tau nak cari lu kat mana
sedangkan link blog ni ada ja dalam history yang tak pernah dikosongkan sejak 3 bulan lepas, last time gua kosongkan sebab install mozilla baru.

weh, header tu simple sangat la weh! letak la spongebob sebijik.

[ok tak cadangan gua? kalau tak ok, tolong jangan slide gua sekarang. gua nak raya balik kampung belah ayah tahun ni. dah 5 tahun tak balik. lepas gua habis beraya kat sana lu nak slide banyak kali pun boley..]