cari

  1. cari makwe dekat bazar ramadhan
  2. cari buluh buat meriam
  3. cari tiket flight
  4. cari jati diri gua sempena bulan merdeka
  5. cari baju raya untuk anak-anak
  6. cari semua benda yang patut gua cari dari dulu lagi
  7. beribadat



senarai kat atas ni akan buat gua hilang sekejap dari dunia maya.jangan mengada-mengada nak rindu gua.kalau tak tertahan sangat rindu tu bawak-bawak datang kuantan,gua belanja nescafe ais sorang satu.




p fired s:gua ingat nak resign.resign dari semua benda.

20 carutan:

selamat mencari..

 

nk resign jadahnye. gua slide laju2 kang!

doakan gua!


.daripada gua yg dah nk pegi skola ngadap bdk2 kcik, pastu mls nk sign in sbb nk cpt. wakakakakaka.

 

nnt i rindu yu cmne??

tke care beb

 

oh YESSSSS!

resign dari hidup ke leplep? eleh skype lu on jugak. pigidah!

 

first! lu nak cari makwe ? gua kn ade!

third! err .. lu nk pegi mne smpai naik flight bagai ? ikottttt!!

kelima! anak ?! cis! gua benci lu! gua benci!

ketujuh! alhamdulillah. :)

 

haahaha..list no.1 tue xboleh blah na..ahaahaha..=p

 

moh sama2.

 

ape kes ni sentap ngn gwa sikit2 dahlah

duhhhh

 

hahahahhaha..sila2..kot2 rindu kat sayer tuh..datang kl le gamak nyer..weeeeeee

 

klo wa dtg kuanta,wa nk mintak nes aes 1 tambah abc spesel lg 1 bley?keh3

 

bila marah gua mencarut. lu nak resign ape?

 

setan memang begini. bab-bab ibadat suka letak paling hujung.

 

abang ipa. ;(((((







nice gile header. simple mcm puaka. i loikeee. mcm brader2

 

lama x log in blog..da berubah da page kau..