cari

  1. cari makwe dekat bazar ramadhan
  2. cari buluh buat meriam
  3. cari tiket flight
  4. cari jati diri gua sempena bulan merdeka
  5. cari baju raya untuk anak-anak
  6. cari semua benda yang patut gua cari dari dulu lagi
  7. beribadat



senarai kat atas ni akan buat gua hilang sekejap dari dunia maya.jangan mengada-mengada nak rindu gua.kalau tak tertahan sangat rindu tu bawak-bawak datang kuantan,gua belanja nescafe ais sorang satu.




p fired s:gua ingat nak resign.resign dari semua benda.

20 carutan:

nk resign jadahnye. gua slide laju2 kang!

doakan gua!


.daripada gua yg dah nk pegi skola ngadap bdk2 kcik, pastu mls nk sign in sbb nk cpt. wakakakakaka.

 

alep................... ;(

 

nnt i rindu yu cmne??

tke care beb

 

oh YESSSSS!

resign dari hidup ke leplep? eleh skype lu on jugak. pigidah!

 

first! lu nak cari makwe ? gua kn ade!

third! err .. lu nk pegi mne smpai naik flight bagai ? ikottttt!!

kelima! anak ?! cis! gua benci lu! gua benci!

ketujuh! alhamdulillah. :)

 

haahaha..list no.1 tue xboleh blah na..ahaahaha..=p

 

ape kes ni sentap ngn gwa sikit2 dahlah

duhhhh

 

hahahahhaha..sila2..kot2 rindu kat sayer tuh..datang kl le gamak nyer..weeeeeee

 

klo wa dtg kuanta,wa nk mintak nes aes 1 tambah abc spesel lg 1 bley?keh3

 

bila marah gua mencarut. lu nak resign ape?

 

setan memang begini. bab-bab ibadat suka letak paling hujung.

 

abang ipa. ;(((((







nice gile header. simple mcm puaka. i loikeee. mcm brader2

 

lama x log in blog..da berubah da page kau..