cik pelangi

berita baik orang kata tak elok sorok-sorok..jadi gua ambil keputusan untuk hebah-hebahkan berita baik gua..gua anggap berita baik gua kali ni baru fasa pertama..kalau dah masuk fasa kedua ke ketiga ke nanti barulah gua ikut cara beradat sikit,panggil lu orang makan-makan sambil tengok gua buat muka malu-malu.

gua nak kenalkan secara detail pon macam tak boleh jugak sebab gua pon baru proses nak kenal-kenal..jadi buat masa ni cukuplah kalau lu orang kenal dia sebagai cik pelangi je..jadi mana-mana makwe yang pernah ada niat nak tackle gua tu cepat-cepatlah cancelkan niat tu..lagipon iman gua ni bukannya padu sangat,takut jugak goyang pada pujuk rayu lu orang..

oleh sebab kisah gua bukanlah kisah penculikan atau pembunuhan,jadi gua rasa tak payahla gua kasitau kronologi cerita yang membawa kepada berita baik gua ni.cukuplah sekadar lu orang tau yang atmosfera gua tengah berbunga-bunga..ok,ayat gua dah mula lain macam..

tapi lu orang jangan risau,gua masih brader-brader..dan gua akan cuba sedaya upaya mengekang elemen jiwang dalam entri gua yang boleh menyebabkan lu orang terasa loya..tapi kalau sesekali gua terlepas tu lu orang anggap je la gua cuma puaka biasa...



cik pelangi


                                                                  

gua terpaksa kaburkan muka cik pelangi atas tujuan keselamatan percintaan gua terutama dari puaka-puaka seperti berd dan hellioz..gua akhiri entri kali ni dengan serangkap pantun untuk cik pelangi..cewaahhh..



hujan rintik-rintik,
air bergelora,
sejak bila hati dijentik,
sejak rasa jatuh ke jiwa..

16 carutan:

gwa silap masuk blog kot

bye!

kahkahkah

hai BRADER lep lep

menarik sungguh pantun lu bwh sekali tu

tahniah ye

 

dah ah dah ah.

gua panggil lu brader lovelove dah lepas ni.

hi brader lovelove!

 

apsal name gwa ngan berd kene up neyh?

woi!
gwa pnye skandal ramai lah...
gyahahahahaah~

gwa terer photoshop la lep
esok2 gwa buang la mozaic tuyh
gyahahahahaha~

selamat berbahagia.
jangan lupa mandi junub...

 

patutlah lu masuk blog orang pempuan aje... masih mencari...

PELANGI MUNCUL KETIKA REMANG SENJA DAN RENYAI HUJAN..SELEPAS ITU HILANG LAH IA...
GUA KESIAN SAMA LU BRO

 

muahaha.ahrghh!!wa sentap.wa terasa kehilangan.hilang sudah peluang wa nak ngorat lu.
euww!!geli btei..

 

KAH KAH KAH!

wa mls komen lebih.tahniah la ye.puaka-puaka pun ad jugak yg sangkut.

kih kih kih. :D

 

kemain lg. apesal gua bwu tahu ni? caisss.

 

hahahaa!hadoi abah..blushing wa bcae nie...jiwang gak abah org nie an..tapi abah dah makin lupekan org..sobs...sobss.....

 

yeahhaaaa...da takder orang pakse wa pakai gaju pelangi g..haaaaaaaaa..pe g areleaf shikamaru--beli la dress tu..hahahahhahaha

 

secara rasmi gua tarik diri jadi penjaga hati lu ?


eh eh? nnt gua nak isi borang jd flower girl plak. hoooyeahh!

 

fakingg la. Ada hati juga rupanya setan bercinta. Dia tak sedar diri ke apa?

 

sejak ble aok reti jiwang? hahaa..

nk kenal dgn cik pelangi.bleh?

 

jgn ckp cik pelangi tu cik warna-warni.

 

hai brader rainbow..
sejak sejak cik pelangi dh mewarnai hidup lu, lu semakin gedik nampak..

takpe, dun wori. gua dh ckp dulu, sifat gedik tu mmg ade kt diri lu, cume perlu diasah pleh sambadi je. n now tgk lah. cik pelangi dh tlg gua asahkan. kahkah!


eceh eceh.. bile nk langsung?? xD

 

lu da awek skang?
cmni la lu..trn kl tanak roger.
*ape kaitan?*
abes tu rumahtangga kita mcmane der?