agak-agak la pakcik.

"kita puasa ni bukan setakat menahan lapar dan dahaga..macam-macam lagi kita kena jaga,iman ngan mulut tu kena selevel baru la kita takde cakap benda-benda yang lagho ni.."

gua dengan sorang puaka dah terkebil-kebil..tak pasal-pasal belum seminggu puasa dah kena sekolah dengan pakcik ntah mana-mana..tapi silap puaka sebelah gua jugak,bukan nak ingat puasa ke tidak,mulut nak laju je mencarut..tapi pakcik ni boleh tahan juga power,berani dia sound gua dengan puaka yang dua kali tinggi dari dia..gua syak kalau bukan bekas polis,mesti pakcik ni bekas jaga bank..

kalau tak ingat puasa,gua dah sound balik pakcik pendek ni..tapi sebab hari ni gua real punya puasa,nak menjawab pon macam tak larat..dalam kepala dah terbayang kotak rokok..puaka kat sebelah pon pura-pura sopan sama..kagum jugak gua dibuatnya..

bila pakcik tu pandang je tempat lain,gua dengan puaka terus lesapkan diri.misi tengok lengan makwe kat bazar ramadhan mesti diteruskan..silap-silap boleh dapat partner untuk beraya sama-sama nanti..bila sampai je bazar ramadhan,gua dengan puaka dah rasa nak mencarut sekali lagi..ape kemain ramai sangat orangnya ni..gua syak orang sekarang dah tak pandai guling-guling depan tivi sementara tunggu azan maghrib..

puaka sibuk nak beli murtabak..nak beli murtabak kat bazar ramadhan plak bukan keje senang,silap-silap nyawa boleh melayang sebab berebut dengan abang-abang badan ketak.puas gua nasihat suruh beli apam balik je,puaka tak nak dengar..nak jugak beli murtabak..katanya kalau takde murtabak,bukak puasa nanti tak berapa happening..kadang-kadang dengar ayat ni keluar dari mulut orang yang pukul 2 petang dah kunyah chewing gum menyirap jugak rasanya..

sementara tunggu puaka beratur beli murtabak,mata gua lincah tengok sekeliling..betul-betul seberang jalan mengadap bazar ramadhan tu ada kedai toto.orang kat dalam kedai toto tu sama ramai dengan orang kat bazar ramadhan..susah jugak kalau ramai sangat pakar matematik ni ye dak?asyik nak tengok nombor je kerjanya..

bila gua nampak satu muka yang familiar,terus gua tepuk bahu puaka..puaka yang beratur dari tadi sekarang dah sampai depan..lagi dua orang sampailah turn dia dapat murtabak..bila dia tengok je jari gua tuding ke kedai toto,puaka terus berlari ke jalan..

"pakcik bonsai oi!!iman dengan otak tu kena selevel jugak!tak kan la nak beli lauk buka puasa nanti guna duit toto!!",jerit puaka takde pikir dah perasaan orang tua..gua senyum nipis..puaka senyum jugak tanda puas..sekelip mata je,pakcik tadi terus hilang..entah ilmu apa dia guna.

bila gua tengok je puaka menghala balik ke gerai murtabak tadi,gua dah mula asah lutut..macam jahanam pnya perangai...



ada dekat 30 orang nak kena tunggu sampai turn dia balik..

48 carutan:

nak murtabak abg alep!!!ahahahahahaha..gua bca panjang sgt entry lu..hehehehe

 

hahahahaha. hamek kau. nak skolah org, sdri tak sempurna. 30 org? taknak rmai gile. hahahaha. bek lu g ugut penjual murtabak tu, soh cpt2 bg puaka tu.



erk, kimsalam musha

 

kah kah kah... beli kat tempat lain la puaka woiii. haha

 

adegan pakcik ni macam haram zadah = haram yg bertambah tambah.

aku baru balik kelas arab da..

allahualam..

 

setan tahun ni gua tengok makin liar. dah kena ikat boleh lagi terlepas.

 

muahaha.giler terbaek si puaka 2.keberanian bliau da ngalahkan pahlawan dulu kala!memang xde rase besalah langsung sound pacik tuh!bak cni nombo telipon die aku nak ngorat.keh3

 

heeeeeeeeeeee...wa saspek dgn puake tuh lahhh!!haha!sound direct jek...setepek kne kt pak cik tuh...

 

"hye abg murtabak..." *sambil senyum comel2 sampai nmpak lubang pipi*






















dengan cara ni gua salu dapat murtabak dgn cepatnye ;pp

 

"hye abg murtabak..." *sambil senyum comel2 sampai nmpak lubang pipi*






















dengan cara ni gua salu dapat murtabak dgn cepatnye ;pp

 

gua syak gua nk jd abg murtabak tu...

 

pehh sanggup dol beratur lagi 30org

semata nak jerit kat pakcik tu

kahkahkah

kurang asam punye pakcik

 

pergh. kalau gua jadik lu, gua paranawei puaka tu sebab lepaskan turn dia. pergi je ah beli murtabak dulu. kerja jerit jerit tu bagi je kat lu takut tak sempat!

 

lep lep, mana lu menghilang?

 

hahaha..cam haram jek pakcik tu...
kunun la baik sekali beli toto..dia cikgu matematik kot dulu =)) hahahaa...budus =))

 

setannnnn punya pacekk!
kalau gua pon gua nk menjerit gak!
teruk benor perangai!

lu ngan puaka tuh saje berator blk sbb nk usha awek lme2 kann kann kann ?

 

puasa kene sabo der...hahahahha

 

hahaha.selalu sangt jmpe orng yang mcm pakcik tu ha.nasihatkan orng bagi nak rak , tpi diri sendiri macam hapeh je.

 

adeh~ mengah aku gelak lepas2 buka puasa ni..ahaha

 

org melayu mmg cmtu...xkire buln pose ke x..klu thik judi....tak peduli da beratur beli tiket kekayaan..kah kah

 

Pakcik tu pergi toto nak sampaikan dakwah

 

sizuka,gua syak lu baca part murtabak je kan..

eciz,gua tak suka sangat ugut orang cari rezeki halal ni..

syazana,lagi jahanam dari mangkuk gua syak pakcik tu..

ann,murtabak kt tmpt lain x legend mcm murtabak tu..

 

fiq,bagus2..gua harap lu dpt prektikkan bahasa arab tu mase ngorat makwe2 dari syria..

berd,gua syak ni bkn setan..ni spesies jin jahat..

aleen,lu nak jadi puaka jugak ke nak ngorat die?

masitah,ilmu nak sound org ni makan masa jugak nak bagi matang..lu jgn cuba plak..

 

kelly,klu gua jadi abg murtabak terus gua halau lu..gedik..

kelly lg,kan dh terbukti kegedikan lu..

macha,woi..klik anda adalah rahsia..

rosyam,nak bercinta pegi tmpat lain,gua sesah jugak sorg2 kang..

 

wanie,nak kasi kat makwe punye pasal,100 org pon die snggup tggu gua rase..

j.love,gua puasa laa,mana ada tenaga nak jerit2 ni..

j.love,saje buat2 hilang nak kasi rindu lu kt gua up sket..

mizznorul,ntahla,xde plak nmpk aura pendidik kt die..

 

tia,aiyok..camni lu tau pakcik murtabak tu ada anak dara comel?

eisz,sabor la tu kot..tak sabor dah lama pakcik tu kene baling dgn murtabak..

sya,sya jangan buat macam tu ye..sya bdk baik kan??

nico,lu berbuka smbil lumba lari ke ape mengah2 ni?

 

hiro,aok baru tau ke yg keh ni mmg rajin orgnye..

aminah,baik lu stop study medic..jadi je tauke toto..tauke toto lg kaya dari doktor..

fnd,dakwah2 jugak,yang konsentret kemain tgk result tu apesal..

 

bertingkat bangangnya pacik bonzai tu

 

maksalhanyerrr skrg
wa ingat semua setan dah kene belenggu
tp lu ketua setan satin ni siap jenjalan skodeng dada mekwe makwi
kat bazaar "ramadhan" lak tu.
apa punya suci nama ... oohoiii


pakcik ekor kuda mmg camtu ...
x kira bulan. hahahha
bulan gelap bulan terang. on saja


30 org?? sempat abis trwh

 

member puaka lu memang kewl!

gyahahahhahah~

gwa syak msty lu penat berdiri lame2 an?

gyahahahhahahh~

 

haha...
sengal la.. pakcik2.. =)

 

gua syak pakcik tu ckp kt lu sbb dia cuba nak nampakkan mcm dia baik.
biasalah tu manusia.

 

gua ingat pakcik tu lebai2 punya level..kaki mesjid ke apa...layan nombor jugak..keh keh keh

 

erk*
telepas ketapi

puaka2 apokahh neh
serammmmm

yg pasti da lama gua x mam mutabak
gagaga

 

hahaha ini citer puaka sound balik bapak segala puaka la?

giler ramai org beli murtabak tu..sedap sgt ke? hahaha

 

Gua igt mungkin pakcik tuh nak gi tukar duit kat situ gamaknya. Orang jual pasar ramadhan ni kadang2 xde duit kecik buat change. Tak pasal2 lu orang sound dia. hahaha!

 

update... lambat la bro gua gian nak baca

 

brutal,tu bukan bertingkat..tu dah bergunung bangangnya..

frodo,gua skrg bukan ketua setan dh..gua cupid..

hell,x penat sgt sbb ade vitagen dlm poket..hahaha..

ejat,cam jahanam komen..

raybond,gua harap lu jadi bdk baik..x jadi mcm pakcik tu..

 

agaknya dia pg toto tu nak buat amal jariah sedekah kat sane kot.ahaks..
adehh..kasi liku je guna siku kat pale pakcik tu..ish2..

p/s: skali skala terjah la blog saya plak.. =p

 

emerald,gua syak pakcik 2 ckp camtu sbb die lupe die pon puaka sebenarnya..

linglung,ape lu ingt kaki masjid xde yg layan nombor ke?byk kot spesies camtu gua tgk..

qilah,lu duduk kt newcastle ke smpai lame x mkn murtabak ni?

duniakuabstrak,boley tahan la..murtabak mekasar..femes mcm bangfes kt pahang ni..

farouk,tukar duit tukar duit jugak..yang sibuk pegang mapiau tu apesal?

brutal,org brutal mcm lu ni patut bawak menyabor bulan2 pose ni..

 

ape sedap sgt ke murtabak tuh??ek eleh

 

WOOIIII

UPDATE LA BLOGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

 

ahahahahahaha..kim salam sama puaka