Pause!!

siang tadi sebelum gua nak bukak laptop gua dah rase semacam dah..time nak on suis pon gua rasa dah berat hati..firasat brader-brader gua kasitau ada geruh yang menanti..ternyata tepat belaka seperti yang diduga,laptop gua bila on je dah macam cilake..keluar kaler biru campur hitam-hitam sikit..

tengok je keadaan laptop gua,terus gua keluar..carut seframe dua kat pejalan kaki bagi marah tu lega sikit..gua syak kalau gua tak buat macam tu,ada harapan gua nak amuk satu kuantan..gua rasa kecewa sikit sebab kalaulah ditakdirkan laptop gua kena format,maka folder yang mengandungi gambar-gambar dan video-video makwe-makwe turut terkorban sama..apa cilake nanti gua nak kasi bukti kat anak cucu gua kalau dieorang tanya betul ke tak gua ada koleksi makwe yang banyak masa zaman muda-muda dulu..

 sekarang ni gua dalam proses cari bomoh laptop..apa-apa hal gua nak suruh dia selamatkan folder makwe-makwe tu dulu,folder gambar family ke resume ke belakang kira..kalau takde makwe camne nak ada spirit ye dak?tapi nak cari bomoh laptop yang power ni bukan kerja senang,gua syak mahu gua kena pergi cari sampai ke banjaran himalaya nun..

jadi sepanjang pemergian gua mencari penawar penyakit laptop gua ni,blog dan formspring gua mungkin akan bersawang sedikit..jadi gua harap lu orang sume boleh terima..jangan ada yang nak hentak-hentak kaki bila tengok gua lambat sangat jawab soklan..cuba bawak-bawak belajar rindu gua k?

sekarang ni pon,gua tengah update kat cc..tak brader-brader betei lepak cc semata-mata nak update blog ni..lagipon cc sini die punya sejuk tahap boleh kene frost bite..gua syak tauke cc ni ada bela menatang kat stor belakang tu..tak penguin,anjing laut..

oleh sebab aircond cc ni makin menggila maka gua tamatkan entri gua kali ni camni je..nak pikir idea cari ending letup-letup mau sempat jari-jari gua luruh satu-satu kang..



ok,dah habis..

24 carutan:

pergilah. pergilah muhasabah diri yang telah lama celaka tu.

 

keh2..guna je PC..gua rasa dekat Mega bnyk..ahaha

 

bab2 gmbar awek tu,lu jgn bimbang,lu pigi blog gua,lu save gambar gua.selesai masalah.

 

nanti kene rindu sebulan kat ada la gamaknya..oh..tak sanggup..bahahahahhaha

 

folder makwe2 tu sangat berharga buat lu. gua syak tak dapat dibeli dengan wang ringgit.mesti mempunyai nilai estetika yang tersendiri

 

hbis klu gua naik bus..aircon serupe cam lam peti sjuk..dia bela ape lak>?

 

ala lep lepppppp!!!!

gua nak carut kat sape kalau google carik pasal dengan guaaaaaaaaa!!!!!!!!!


alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

 

KAHKAH. kesian betui. tape2. gua sedang rindu lu ni. jangan riso.

 

ok. gua akn bwk2 blaja rindu lu.

gua syak gua akn hadapi kesusahan sket sbb rindu pon x. cane nk blaja bwk rindu tu kan. keh keh keh.

ok, dah abes.

 

bajet lah ada org nk rindu kau

 

jgn g cc..budak2 mmg melalaikan..

 

makwe ko laki ke perempuan?

 

x brader2 lgsg kne tgu lu approve dlu komen ni. heh.

hai jlove, lu lupe ke lu ada gua? hee~

 

parah....
lu sempat kena frost bite x?

gyahahahha~

 

hahahaha..
folder makwe lu byk x??ahahaha...

meh gua bomohkan laptop lu..:)

 

gua dengar cite anak angkat degawan bomoh laptop terlatih.. lu terai2 la ye remy..

 

remy, g la try pkai recuva. mne tau ada magik.. wakaka...

eh, nis siyes neh. salu nis pkai recuva.

tp time baru2 lagi pkai laptop xsmpat nak g cari recuva g install dlm laptop. dapat2 laptop terus g buat balik slideshow yg tak teringat nak simpan dalam D. adik punya pasal la buat lappy nis cam lappy dia. g pasang password. hampeh. cam hrem.. tak memasal subjek tu dapat C+ jek. rse nak g buat kat laptop baru dia karang.

tp xbek lak balas dendam kan?

 

kalau gua jadik lu pun gua tak keruan..habis ilang semua gambar2 makwe...errghhh

 

oit..! lamo x gebang samo2 kt GB!

 

berd,marilah pergi bersama2..lu pon boley tahan cilake jugak ye dak?

hiro,baek gua pegi mega usha makwe dari usha PC..

iznie,xnak la,xkan nak simpan gambar artis..segan gua..

tia,tak tahan rindu la 2..hik hik..

khairunnisa,kannn..tak sanggup jugak ni..heeee..

 

aren,gua snggup tukarkan folder tu dgn ape2 pon..seyes..

aminah,gua syak die ade bela beruang polar..

jlove,hahhaha..baru lu tau camne rase kehilangan gua..

eciz,bagus eciz..lu mmg boley diharapkan..

zuely,lu x pndai lngsung nak jage hati gua..camne nak jadi skandal gua camni?

 

penari ballet,x elok lu runtuhkan spirit gua camni..

ejat,lu pon pesen yg melalaikan jugak..

razman,ces..dari kata2 lu pon gua dah tau lu jenis nafsu songsang kan?

zuely,sorg boley komen skali je ye?

hell,x sempat..tp gua nyaris2 kene love bite..

 

sizuka,ade satu folder je tp byk gak la kot pic dlm folder tu..haishhh..

rosyam,xnak gua try..nnti die mntak pengeras bkn2..

hanes,gua syak x berkesan la..gua dh try tnye byk pendapat pakar dh..dieorg sume suh gua gune cara terakhir je..pasrah..

linglung,2 la pasal..nmpknye lu sorg je memahami perasaan gua..

jobot,oii..lu nak ckp lu rindu gua ke ni?