contest untuk makwe-makwe

berita baik dengan berita tak baik sama-sama naik minggu ni.macam ada kimia,tak pon memang berita baik dengan berita tak baik dah berpakat memang nak naik sama sebab tak nak hati gua rabak sangat.

berita baiknya laptop gua dah kembali pulih.lincah,mantap dan suci seperti dulukala.berita tak baiknya folder gambar makwe-makwe memang kompem terkorban sama.bab folder makwe-makwe ni gua tak nak cerita panjang.bila fikir je pon hati gua dah rasa semacam.kalau gua tiba-tiba tangkap sebak tak ke naya.

jadi kalau siapa-siapa yang rasa dia tu kategori makwe idaman gua bolehlah cepat-cepatkan kirimkan gambar lu orang ke email gua.gambar siapa paling dekat di hati gua akan mendapat ganjaran lumayan.

1st prize:gambar terpilih akan menjadi wallpaper henset gua

2nd prize:gambar terpilih akan menjadi wallpaper laptop gua

3rd prize:gambar terpilih akan menjadi penanda buku gua

5 pemenang saguhati:akan menjadi gambar simpanan,takut-takut kalau ada gambar pemenang tempat pertama,kedua dan ketiga yang cedera tiba-tiba.

mana-mana gambar yang tidak terpilih pula akan dibakar serta merta.orang kata tak elok simpan kalau tak tengok ye dak?




ni serius,gua tak main-main.






p masuk dalam mimpi s:gua nasihatkan baik lu orang aim tempat kedua,ketiga atau saguhati je sebab tempat pertama tu dah ada pemenang tanpa bertanding.keh keh keh..

37 carutan:

gua tau sape pemenang tanpa bertanding tu. hahahahahaha...

nak gua reveal nama ke?

hmm.. ini mesti kes lu tak dapat recover gambar awek2 yang lu simpan kat desktop lu tu kan?

gua ikut bersimpati...

Peace dari LyA PsyCho!

 

bangga sungguh gua lu buat note kat bawah tu. sekurang-kurangnya gua tahu gua takda pencabar untuk no 1.

 

hanes,xpe,xyah susah2..lu reveal gua terajang xde ckp byk..

berd,haah,tempat lu kat hati gua sama tahap dgn tempat sultan bola kt FAM..

 

bangga sungguh gua lu buat note kat bawah tu. sekurang-kurangnya gua tahu gua takda pencabar untuk no 1.

 

wan maimunah ke tempat pertama?

 

disebabkan gua predator, gua takde nafsu nak masuk. bukan best pun hadiah.

kah kah kahkha!

p paranawei s: ah penat dah gua tegur lu. tak penahnye online! cepat ah tolong!

 

aku pertaruhkan pic awek aku

http://www.google.com.my/imglanding?q=fat%20girl&imgurl=http://i55.photobucket.com/albums/g129/apeanut58/fatgirl31.jpg&imgrefurl=http://www.myspace.com/ruru360&usg=__3OkpSCKGzKXnqbKuuCwDOFjXRkQ=&h=649&w=575&sz=124&hl=en&um=1&itbs=1&tbnid=crfTwfRUD1ZbdM:&tbnh=137&tbnw=121&prev=/images%3Fq%3Dfat%2Bgirl%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26tbs%3Disch:1&um=1&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&tbs=isch:1&start=0#tbnid=crfTwfRUD1ZbdM&start=1

 

gwa takut lu meragut kesucian gambar gwa

sekian

 

haha.._____ kah nama gadis itu?? hahaha

 

gua nak suruh lu bg gambar gua kat mak lu boleh??buat calon menantu utk abg or adik laki lu...

 

hahaahahahha...jadi wallpaper hnset lu?hahahahahahha...:D

 

KAHKAH. cis tak guna show pemenang 1st. ;p

 

gambar lidag gua.. lu mau?

 

ah lu..penampor nak?da ade tmpt petama nak lagi suh betanding bwat reserve.ashton kutcher lek je dpt demi moore.xdek hal pon.xde nak resrve2.masaklahnye wa syak lu ngan ashton kutcher,lu jauh ketinggalan kat blakg.keh3

 

*gua malu malu dh ni*

jgn lah buat gua blushing mcm ni lagi dh. . ramai org bce ni..














eh, salah blog lah. ok, babai

=')

 

hell,lu pon nak ikut perangai berd ke?jgn mcm2,berd 2 dh x boleh diselamatkan dah..lu gua syak ade harapan lagi..

amal,wan maimunah gua tak selera sgt..tp klu fauziah nawi maybe ade potensi..

jlove,ahh..lu tak bace title ke ape?ni contest utk makwe2,bkn contest utk predator vegetarian..

lu on9 lambat sangat apesal?nak kene dak?

 

john bert,fakingg..hilang selera makan gua..

wanie,jgn risau,gua x berniat jahat..klu lu masuk ade potensi lu nak dpt 2nd prize tu..

ejat,lu merepek ape ni syaitonnnn!!

ayue,sesungguhnya gua adalah lebih baik dan brader2 dari abang mahupon adik gua..

 

kechixx,haah..lu apesal ketawa plak?nak kene slide?

tia,contest utk jadi penyeri laptop gua..lu xnak try ke?gua berharap sgt lu try ni..hahhaha..

eciz,ikut gua la..gua yg jadi penganjur contest ni..

 

pelatt,x mahu,gua x suke main lidah..

aleen,lu merepek boley tahan puaka jugak..satu benda ape pon gua x paham..

kelly,ni lagi sorg suke merepek..ade 10 org mcm lu terpaksa gua bikin union..

 

gua nak join..nak join..nak join laaaaa..gua nak masuk mimpi lu, jentik lu punye kote..kah2..

 

hiro,mslhnye gua insomnia..tak tdo..lu masuk je mimpi hell,die kaki tdo..jentik utk pihak gua skali..

 

hahaha..
baru nak dok tmpt 1st..ahahaa=p

 

tentang entri gua
mana pulak datang watak wanita?
gua berfikir sampai magrain nie...

 

jadahnye pelatt ni dok komen pasal entri dia kt entri lu. keh keh keh.

hai brader lep-lep.

izinkan gua jd pemenang ptme. hee~

 

sizuka,ces..gua report dgn bakal tunang lu kang..hahhaha..

eszol,asalkan muka die tak tunjuk yg die tu drag queen gua alu2kan..

pelatt,menyirap betei gua org komen lari topik camni..

zuely,tgk,zuely pon menyirap same..

kite biar mase je la yg menentukan..

 

gua bkn stkt menyirap. ni gua dah mengecoke dah pon. cisss.

biar masa yang menentukan?

ok. gua dah ckop trharu. at least gua tau gua ada peluang. miahahahahahaha.

 

erk?

pitam*
haha

 

zuely,sabarla seribu tahun lagi dan tambahkanlah seribu tahun lagi..kalau ada jodoh tak ke mana..

jane,lu pitam tiba2 apesal?

 

gamba dier ader kepak tak??heeeeeeeeeeeeeeeeee

 

eisz,ade..kdg2 die pakai kepak cupid tp selalunye die pakai kepak puaka..hahhaha..

aminah,haah..klu lu nak jadi penyeri laptop gua lu send la pic lu..

 

Laptop gua pun kurang hiburan-hiburan sampingan macam ni. Kalau rasa-rasa tak muat storage dalam laptop lu gua sanggup jek bagi storage laptop gua ni. Lagi pun kawan-kawan apalah sangatkan. Kan..kan..

 

penyertaan ditutup.terima kasih kerana mencuba!

 

eleh brader.
gua tau gua no 1 kan kan kan.

pls say YES.

hahaha. bunyi desperate gila lak aihhh...

 

cam ne nak masuk ni?
aku nak submit gbr maria ozawa kat ko ni.

kah3