fairy

gua punya jiwa agak kacau sikit dua tiga hari ni..dia punya kacau lagi extreme dari kacau dodol.tapi sebab gua brader-brader sikit pon tak menjejaskan apa-apa.sekali gua hembus asap rokok sekali tu jugak masalah tu keluar,tapi bile time gua hisap time tu jugak masalah tu masuk balik..apa punya cilake laa..

tapi entri gua kali ni sikit pon takde kene mengene dengan jiwa kacau..jangan kata bau-bau kacang,bau-bau err bau-bauan pon jauh sekali..entri gua kali ni pasal gua nak citer gua dah jumpa satu spesies unik.tak sangka betul gua akhirnye gua jumpa spesies camtu kat dunia realiti..

sebelum ni gua ingat kalau nak jumpa ogre ke dwarf ke orang tua ade magic-magic ke orang-orang bunian ke gua kene bukak tivi pastu layan citer macam lord of the rings..tapi telahan gua tu silap.bila gua jumpa kali pertama berdebor jugak dada gua..

kiranye kalau dia masuk contest makwe-makwe gua,peluang nak dapat tempat kedua tu agak cerah jugak.tapi bila dia start bukak mulut,debor gua yang tadi tu dah jadi debor lain..tapi tak tau la kenapa,asal dengan spesies ni je timing selalu silap.dulu usher,ni katy perry pon gua syak lebor sama..

jadi gua harap entri kali ni boleh buat dia lupa sekejap pada semua kemungkiran gua.orang kata barang yang lepas jangan dikenang,kalau dikenang merosak jiwa..daripada susah-susah nak repair balik jiwa tu lebih baik la kita tak payah pikir ye dak?

oh,gua lupa nak kasitau die spesies apa..orang putih kata fairy,orang kampung kata pari-pari,orang indon kata peri,orang lubnan gua tak berani pulak nak agak dia orang panggil ape.kang gua main petik je apa pulak kata pembaca-pembaca lubnan gua nanti..

tapi sayang,fairy yang ni lain macam sikit gua tengok..gua syak ni pesen rare,payah nak jumpa.tak pernah hayat gua jumpa fairy yang gedik camni.tapi sebab dia tau identiti sebenar gua,nak kutuk dia lebih-lebih pon goyang jugak rasanya.



jauh di mata dekat di hati,
dia puaka dialah fairy,
biarlah ada sedikit erti,
walau hidup hanya sehari.





p warning s:walaupon dia bukan skandal gua,mana-mana jantan keparat yang komen cakap nak no fon apa sume bagai gua rembas/hempas tak cakap banyak..

34 carutan:

okeh. lepas rubah punye entri, lu tulis entri untuk gua plak kan? kalau tak gambar predator, gambar chloe yang keluar.


gambar beyonce knowles pun gua terima seadanya.

 

lu ade number fon dy x?
meyh pass kt gwa




































gyahahahahaahah~

 

oh btw
lu nk rembas ape?
rembas tu ape?

gyahahhahah~

 

kirim salam kat makwe tu. bagi tahu ni hah lelaki kacak mana entah berkenan dengan lu.

 

ha ah. rembas tu apa? pegi rembau naik bus?

 

jlove,tang predator tu gua paham,tang chloe tu pon gua paham..tapi tang beyonce tu gua musykil sikit..

ape kene mengene lu dgn beyonce?


hellioz,kalau dah namanya puaka mmg susah nak ubah..

hellioz lagi,rembas tu hempas laju2..lu nak kene rembas..

berd,kacak kalau gay tak kena jugak..tak nak try pegi terapi?

amal,arghhh..menyirap betei gua..lu punye pasal gua kene edit blk entri gua..

 

hoi. banyak persamaan gua dengan beyonce okeh. lu je tak tau.

 

"rembas tu hempas laju2..lu nak kene rembas"

hempas tu ape pulak?

 

hi fairy,

bak no fon

senang gwa nak upah org rembas lu

kahkahkah

comel adik ni :p

P warning S : ni skandal mana ni ? lu tak mintak wa sign pun ! lu balik rumah lu siap

 

gua datang blog lu, sbb tgk ade entri baru. gua tersenyum kecil, sbb gua tahan nak gelak.















pastu gua komen, pastu gua blah. ekekekekeke :D

 

entry psl gua bile nk kuar nih?

 

dah baca blog dia
=)

best!

 

mengikatkan gua pada daun terup!

 

ohohohoho..
fairy ne spesis aper yer..hahahahha
nak kene rembas dpd wa jugak??hahahahha

 

jiwang nak mampus.

wewewewewewewe

 

bole lu tolong gua rembas errrr ,, rembat kepak dye tak ? meh cni gua nak pakai tengok bole terbang ke tak,

 

kalu bley no fon
meh sni email dia..
koh koh koh..

 

jlove,lu jgn nak buat cerita mitos..gua sesah blkg lu kang..

redballerina,ni lagi sorang nak kene sesah..

wanie,comelll kannn?ni bkn skendel ni,sebab tu gua x mintak sign lu..

aleen,rare la ni woi..lu jeles sbb lu xde kepak kan?

 

kelly,lu pegi citer kronologi komen lu kat gua apesal?nak kene dak?

efie,dlm krismas tahun dpn kuar la kot..

putri,lu paham ke bace entri die?sbb gua kdg2 pon x bape nak faham..hahha..

hidemichi,ape jadah daun terup plak tibe2 ni?

 

eisz,ni pesen bimbo fairy namanya..hahaha..larat ke nak rembas?

pelatt,fakinggg..

tia,jgn..nnti lu jadi gedik same nnti..

feroz,lu jangan feroz..gua amuk kat rumah lu nanti..

 

waah... tahniah... kakak aku menang...

btw,

aku suka line pantun ni :

dialah puaka, dialah fairy...



ngahahahahahhaa.....

 

waah... tahniah... kakak aku menang...

btw,

aku suka line pantun ni :

dialah puaka, dialah fairy...



ngahahahahahhaa.....

 

waah... tahniah... kakak aku menang...

btw,

aku suka line pantun ni :

dialah puaka, dialah fairy...



ngahahahahahhaa.....

 

hahahaa..fairy..jom dating..ahahahaa..jadi madu ai mau..ahahaa...

 

lawak gile gambar header lu nih.. hoho...

lu lukis sendiri ke weh??? hahaha

 

sharina,kot ye pon excited xyahla smpai 3 kali lu komen..hahahha..

sizuka,lu nak dating dgn fairy gua apesal?tak boleh,x boleh..gua x izinkan..

hamzah,agak lari tajuk komen lu ni..hahhaha..xdela,gua bukan pndai lukis pon..biase2 je..

 

gua jalan sini...
header lu penuh dngn konsep fizik...
hehehe

 

arifadela,ahhh sudah..fizik mende plak..lu bab2 ilmiah jgn bwk masuk ke blog gua ni..

 

hakhak
faham!

lepas baca komen, baru faham!

mcm kisah lupa tarik handbreak tu

binatang besi?

or makhluk besi?

kereta rupanya.

ekekeke

 

gua dulu prnah kena tangkap khalwat dgn fairy.lu xnak rembas gua?hahaha

 

putri,bagus2..gua syak lu bdk belajar tinggi rasenye..

artis,taknak,nanti ape kate mentor lu..gua saspek dgn joe..

 

eh lu jiwang2 gak nih.kan kan kantoi =P

 

apesal gua bwu bace entri ni?

ok. gua xjeles pon. cume err ok bai!