musim paling annoying

musim luruh,musim panas,musim sejuk,musim bunga,musim haji,musim orang kawen,musim hujan,musim banjir,musim budak-budak bersunat,musim demam denggi,musim budak-budak buang bayi,musim orang dapat gaji,musim orang habis gaji,musim bukak sekolah,musim selsema babi,musim raya,musim puasa,musim jualan murah,musim orang main kapal layar,musim pilihanraya,musim janji itu janji ini,musim orang kampung terpedaya,musim artis cerai-cerai,musim cuti sekolah,musim 3gp,musim jatuh cinta,musim putus cinta,musim orang main layang-layang,musim bola,musim orang tuai padi,musim anak dara lari lombok,musim citer korea bersepah-sepah...



punyalah banyak musim dalam dunia ni tapi dalam banyak-banyak musim tu gua paling benci musim sekarang ni la..gua nak keluar gi mana-mana pon susah..asyik nak kene tutup hidung..dem betei!!





p taknak kawan s:jangan tanya sekarang musim apa,gua sigong sorang-sorang kang..

28 carutan:

musim xde hidung ke weh?

 

musim 3gp tuh ape ek ?
cm pelik je..

 

gua rasa gua tau musim apa...
nk gua sebut? ;))

 

eh..sker ati wa la nak tnye pon!musim ape skarg ye?wiii
wa da tnye,sila sigong klo brani.wa balas dgn terompah merah wa jap lg.keh3

 

iznie,kadang2 gua rase lu ni mcm saket pon ade..

tia,aiyok..camne gua nak terangkan ekk..klu terangkan takot berdosa plak gua nnti..hahha..

efie,alip pon rase mcm efie tau je..hahhaaha..efie je la tlg bgtau dieorg ni..

aminah,salah!sile cuba lagi..

aleen,lu mmg suka cabar brader2 mcm gua kan?kang gua sigong lu smpai bile2 xde sape pakai terompah merah lu tu..

 

kahkahkahkahkah

syg jom teman ai makan kek durian kat secret recipe


kahkahkahkahkah

 

eh berapa banyak musim daa....

 

hahaha
wanie da jwb kan.. :))

 

aminah,salah lagi!ok,xyah teka dh la..gua syak smpai krismas lu teka pon x kenenye..

wanie,x sia2 lu jadi skendel gua,betei2 memahami gua seadanya..tp ape jadah ajak gua mkn kek tu?nak kene dak?

miro,tu pon baru sket je yg gua tulis,klu x ade dlm 7 juta lebih musim lg..

efie,haah,wanie dh tlg jwbkan..hahahaha..

syam,lu pon nak kene sigong gak ke?

 

cuba terangkan secara jujur ngan wa skang.

wa terima seadanya.

bahahaha~

 

musim 3gp tu musim keluar video yg ade dua pelakon je tu..kdg2 scene kt ladang sawit,kadang2 scene kat hotel,kadang2 scene kt air terjun..

dah paham skrg penjaga hati?

 

wah,boleh plagiat ni..














haha..lu nak marah?
hehe..jgn marah..gurau2 je..lu idola gua..ilham menaip..haha..bodoh..

 

wah,boleh plagiat ni..














haha..lu nak marah?
hehe..jgn marah..gurau2 je..lu idola gua..ilham menaip..haha..bodoh..

 

starlite dahi lu mcm bernas jugak gua syak..

 

blom lagi.
scene tuh cmne ?
dorang belawan ke hape ?



bahahaha~ inecen gyler kan wa neh ?

 

aren,pandainyeeeeeee..

berd,ah lu tak abes2 bogel..lu jgn nk bwk pengaruh buruk lu masuk blog gua..sini byk bdk bwh umo..

tia,gedik!!lu buat2 inesen je kan..hahhaha..

 

lu ckp wa gedik ?

fine!

 

skunk musim orang bz la
sebab gwa bz
gwa cakap jela musim bz

hai alephent!
gyahahahahah~

 

kecoh la lu nie... cium jugak gua kang

 

jumpa aku kat bandar jgn slide..
jumpa aku kat depan uma kau jgn la terajang..





niat ati nak berkawan..
bukan bermusuh..
hahahahahaha...






p/s: babi dah macam gay je rasa..

 

tia,nnti gua pujuk lu kt fs..

hell,bukan skrg musim bdk2 masuk study blk ke?hahhaha..

pelatt,faking..gua x gay mcm berd..pustop..

ejat,lu babi ke gay ni?gua dh konpius..

 

gua rela jadi babi dari jadi gay..

 

jom boikot durian! sejak tak nampak durian kampung gua kat Durin tuh gua rasa cam takdak nafsu nak makan durian. dalam 2,3 tahun lagi gua syak gua tak makan durian langsung.