poulsen,JB dan bodyguard

I


gua syak gua kena berterima kasih kat mamat atas ni..die punya tandukan ekselen habis.lagi ekselen bila orang lain tanduk bola passing kat member,dia pulak tanduk bola kena belakang badan member.yang tak berapa ekselen bila bola tu masuk dalam gol sendiri.takpe,gua masih yakin dengan lu poulsen.jumpa cameroon dengan japan nanti jangan lupa gunakan kepala lu tu..tapi kalau lu rasa dah tak nak guna dah kepala lu tu,lu aim la gol sendiri lagi..


II
JB giler tak best.terlalu ramai indon dengan cina kat sana..hampir-hampir mencetuskan kembali sikap racist gua.gua bet teluk cempedak lagi happening dari danga bay..kat danga bay takde orang buat tarian robot,takde nilai-nilai ketimuran mahupon keselatanan yang gua selalu pegang.makcik-makcik kat JB pon gua syak dressing tak pandai sangat.fesyen victim mungkin..gua ade nampak sorang makcik pakai seluar panjang ketat bunga-bunga pastu pakai baju macam baju kebaya..WTH???

err...J.love,gua bukan tuju kat lu ni tau..gua tuju kat JB je,bukan ulu tiram..ulu tiram rawks seperti biase walaupon gua tak sampai sana lagi.baek doa yang gua takkan sampai sana sampai bila-bila.heh.


III
gua rase macam tak sedap hati.sapa kata memangla hati tak sedap kalau tak masak memang saja nak kena tindih laju-laju.gua rasa gua dah terkena niat jahat orang lain ni.malam-malam rasa angin berderu semacam.gua syak gua nak pakai bodyguard sorang dua badan ketak-ketak jalan berkepak tengok langit mendongak.makan minum rokok semua gua tanggung..tapi duit beli kot hitam dengan spek mata guna duit sendiri.


tapi gua dengar cerita orang badan ketak ni banyak yang gay..risau pulak gua kang kena jeling manja dengan bodyguard2 gua nanti.yang jeling satu cerita,yang saje nak peluk-peluk gua konon-konon nak cover gua tu camne...lu orang dpt imagine tak camne feels dia bila badan lelaki saling bersentuhan...sumpah gua rase nak muntah tiba-tiba..




nakharoomm punya feels..


17 carutan:

pki bodyguard amek yg tough~jgn amek yg tutttt~lalalala...

 

wakakkaka...gua syak lu kena cium ngan bodyguard lu pas ni...wakakka

 

hoi hoi hoi.. lu kutuk JB ni gua nak marah ni. lu jangan nilai JB dgn jenis manusia yang bertepek kat sane. tu diorang singgah je dulu sbb paling dekat dengan indon. pasni diorang confirm berhijrah kat kuantan pulak.

orang JB suke ikot fesyen lady gaga okeh. kami berani mencuba sesuatu yang baru okeh. so lu jgn nak kutuk lelebih dgn our sense of fashion!


err lu bayar hellioz la jadik bodyguard lu. dia confirm suka part kene pakai kot dengan spek itam tu. yang penting, dia tak gay. so amek la dia je.

 

badan ketak2 jgn sebut aaaaaaaaaaaaa~

 

lu baik jangan amik bodyguard badan ketak2

sebab salunye

mereka hati tisu

wakakakakak kang kene marah terus balik majuk caner???

 

wweyh jlo
lu pk gwa ni xde keje ke nak jadik bodigard kutu
beyk gwa jadik bodigad kucing gwa
hampess...

weyh remy
gwa jb gak okeyh
lu silap tempat lepak la...
datang jb xmo roger gwa
gyahaahahahahaha~

 

iela,tapi selalunya yang tuutt tu la yg gagah perkasa kan..

hayat,errr...errr...ok gua pulak orang kuantan..selamat berkenalan.

harry,klu perfume die bes gua x kisah..

j.love,ahhh takde2..lu jgn tegakkan benang yg basah..yg penting skrg gua tgk dieorg kt johor bukan kt pahang..lu tak boley gunakan bukti cam2 kat mahkamah..

ye dak hellioz?

efie,hehhe..okies2..x sebut dh,pasni sebut bdn katang je k..

wanie,tu la gua pikir jugak benda 2..lu syak klu gua ambek geng ahkak ahkak camne?terjamin x keselamatan gua?

hellioz,lu bukan ade kt jb pon klu gua roger..lu tgh sibuk tgk keta flip sane flip sini kat kolumpo nun..

aminah,lu pon rase nak muntah ke?mesti lu ade pengalaman kan kan..

 

macam haram. gua pompuan pun gua dapat rasakan. KAHKAH

 

lorhh orang badan ketak2 ni gay ke????baru nak kawin ngn orang badan ketak2...cis

 

gua syak JB 20 taun akan dtg dipenuhi mat2 siam..
tu pndapat gua..

 

ehem2... from jb gak ni :P



apepun jom ringankan otak joint contest ni...


http://noieizan.blogspot.com/

 

eh ayat aku tak abis la, selamat dihabiskan oleh ahkah2 uolsssss


hahahahaah

 

cari yang hati ada taman la..hehe

 

eciz,gua syak baek lu gi check keseksualitian lu dulu..gua khuatir ni..

ayue,baek lu kawen dgn mat rempit je..skurang2nya dieorg anak jantan berani selit bwh lori..

rosyam,gua syak 2020 manusia akan menggunakan kereta terbang.

noie,sumpah kak bukan sy yg tulis entri ni!sy dipaksa kak,percayalah..dieorg ugut nak sebarkan 3gp sy..

wanie,gua tgh telan air liur bertalu2..

para-para,xnak..gua nak cari yg dlm hati ade bank.senang gua nnti..