cari lelaki kaya pastu upah driver ye?

gua ni tak seksis..ape orang pompuan nak buat buat la..nak hisap rokok?takde masalah,gua boley kasi pinjam lighter.nak jadi evil knievel ke nak jadi pemain bola sepak ke nak jadi mekanik ke nak jadi super saiya ke jadi la,gua tak kisah..malah gua takde masalah pon kalau pompuan jadi bos,lelaki jadi kuli.sape suruh lelaki tu bangang ye dak?

tapi bila di atas jalan raya gua ada problem sikit dengan pompuan..ape jadah dieorg bawak kereta camtu pon gua tak tau..kalau slow,slow bukan main lagi sampaikan lane kanan pon selamba bwk 40kmj..tapi kalau laju xyah cakap la,ada lane ke takde lane ke bedal semacam..bawak kancil macam bawak ferrari..kalau bawak ferrari?gua harap gua takde kat jalan raya masa tu.

kalau masuk simpang,muncung kereta memang dah wajib cover separuh jalan..jadi satu kerja pulak orang lain nak elak muncung kereta lu.gua syak setahun dalam seumur hidup gua habis untuk elak muncung keta je.bagi signal pon sama.slalunya ada dua situasi,pertama dah nak masuk simpang,tayar kereta dah nak straight balik baru bagi signal,kedua tak bagi langsung.

tadi siang tengah gua ronda-ronda kampung ada sorang makwe ni nyaris tersodok budak kecik naik basikal smbil makan ice pop..memang la budak 2 salah bwk basikal tengah-tengah jalan tapi namanya pon budak kan..cari saluran radio pon tak pandai lagi.ni apa cilake makwe yang dah besar panjang,cerdik pandai,cantik habes pon jadi bingai sama?nak main sms gi main dlm bilik la..boley guling-guling sambil sengih sorang-sorang.

ni gi main henset sambil bawak moto buat ape.pegang dua-dua belah handle pon gua x percaya sangat inikan pulak satu tangan pegang henset satu pegang handle..tau tak fokus pemanduan tu boley lari.mana nak cari button send lg,mana nak betulkan typo lagi,mana nak taip xoxo,mana nak urut dada sambil cakap omaigod lagi..

tapi gua tau bukan semua pompuan camni..ada yang lagi ekselen dari lelaki..gua pon tau lelaki pon banyak jugak yang bwk kereta,motor macam cilake..tapi tak tau la kenapa semua pompuan yang gua jumpa kat jalan raya kebanyakannya mesti memang bawak kereta or motor macam orang gila.guakah yang bersalah atau merekakah yang bersalah?(ni dialog dalam citer hang tuah ni,lu orang jangan tak tau plak)




cilake..seksis jugak gua rupanya..






p hentak s:semua pengkomen-pengkomen tegar gua yang berjantina wanita tidak tergolong dalam kelompok yang gua ceritakan di atas.sekian safe statement dari gua.

22 carutan:

gua suke p hentak s lu tu. bagus bagus. hahaha ;D


eh, gua tergolong tak??

 

haha...memang orang pompuan ni camtu...memang tahap penumpuan mata diorang ni kurang dari kita...tu fakta yang tak boleh disangkal lagi...diorang payah nak agak jauh ke dekat...sbb tu pompuan tu kena duk sebelah driver je...tlg brek angin... :)

 

gua syak si pompuan2 tu dah tminum brandi kott...stakat tu je yg gua berjaya syak

 

gwa xnak syak pape
gwa xnk sangke buruk





















sebab pompuan memang lain macam atas jalan raya

tu jela gwa nk bgtau
gyahaahahahahahhahahh~

 

wa suke goda laki wa lam kete

lu agak statement ni ada kene mengena x ngn entry lu

 

ahahaa~
taley ckp pape..
gegeurl mmg salu cenggitu..

supan sntiasa..
datz y laa slow...
ahahaa~
:))

 

fine.
gua tak tergolong kan.
tapiiii
pompuan memang macam tu.
kalau boleh nak lepas dua dua tangan
bia moto tu bawak diri sendiri.

 

gua tak macam tu sebab gua tak penah bwak keta dan moto...tetiap hari driver tlg bawakkan..setiap hari driver lain2...kaye tak gua???




driver tukar2 ler dah nek bas..(-_-")

 

ele...suma pompuan kat sini x mo ngaku bawak keta cam hareemm...aku pun pompuan gak dan aku nyampah kalu pompuan bawak cam hareemm lalu depan aku....rasa nak sodok je dari belakang...wlpun aku bawak kancil bukan ferrari, tp mentaliti aku tidak lah seteruk mereka yg huduh itu...

waaaa...!! aku emosi dalam berkata2...hehe...sorry tuan rumah

 

yang kat simpang tu aku setuju!!!!

muncung kereta mak aih~~~~

maju kedepan!

tunggu muncung hilang jek!

bahahahahaha

 

kelly,lu tegar tak?klu tegar lu tergolong..hahha..

mermaidman,gua syak pon cam2 cuma gua x berani keluar dalil je lagi..

rosyam,tapi xkan la ari2 minum brandi ye dak?giler x senonoh perangai..

hellioz,cilake..ingt lu x setuju ngan pendpt gua td..klu lu x stuju memang gua caras lu..

wanie,gua syak mcm x..tp xpela,nnti gua buat entri tntng aktiviti2 yg x boley dilakukan dlm kereta..

cepet,gua tau dah..kereta wira putih hari 2 lu yg drive kan?

miss dilla,sbb 2 pompuan bagus masuk sarkas..

ayue,bagus..gua harap lu akan sentiasa selamat..

khalidah,jangan nak garang sangat..seram plak gua..tp gua suka komen lu..nmpk jujur..

majistret,kite kene cipta satu kereta tanpa muncung utk pompuan ni kan?

 

lu tau tak semalam gua mimpi gua bawak kete. kete manual lak tu. gua masih rase lagi kaki gua tekan minyak ni. serious ni gua tak tipu!


tapi lu tak kenal lagi geng gua. semua jenis bawak kete cam haram J. kalah la lu. sebab tu semua cita-cita nak drive lambo. gua je nak X6. macam sedap je langgar kete mesia kalau bawak X6. kah kah kah kah!


baideway, gua tak rasa tu dialog citer hang tuah. dia tak guna lu-gua dalam perbualan okeh. so lu jgn nak tipu gua lebih-lebih!

 

jlove,manual la best..auto xde kaki sebelah pon boley lg drive..

gua teringin nak jumpa geng2 lu pas2 bagi kuliah subuh kat sorg2..

cilake,mana ade gua tipu..memangla gua tukar gua lu tu utk matching dgn entri gua...

 

gua kalau bawak mtor..mat rempt bwak awek jmbn besar pn celen gua..dia menang...gua tak bkr line pn dorg igt gua bkr line..susah btul jd rider ni..haahhaha

 

aminah..lu cucuh tayar dieorang rapat sgt kot..ye,gua tau lu rider..rider tang mana tu gua kurang syak plak..

 

ekeleh.. dah seksis2 bagai tiba2 nak selamatkan diri. haha..

 

nasib baik lu buat safe statement kat situ!ahaha..

btw,member gua pernah jumpa awek drive kete punyelah slow skali tengok2 awek tu tengah touch up dia punya make up.gua sendiri sebagai kaum awek kalau jumpa tu gua confirm kasi bunyi hot kuat2 biar terkejut terus selekeh gincu dia sebab terkeluar border bibir.hish!

 

statement safe??anda tak baper kentak harap maklum..hahahaha

 

ejat,lu sokong sajee..hahahha..

sharina,stended ar..kite kene pndai nak hidup kat dunia ni..

nico,stakat mekap stended lg..gua prnh jumpe ade yg menyusukan anak smbil drive..giler horror..

eisz,ces..mcm la anda kental sgt..

 

x sume perempuan bwk kete cam haram.. :D n ramai je lelaki yg nk x suke bg signal.. maybe die ingat cool kot x bagi signal tu...

 

indah,yup..gua setuju semua tu..laki pon kadang2 bingai jugak bwk keta..