sayang mak tak?

semua orang ada mak..x kiralah sape mereka pon..kontraktor,presiden,mat rempit,bangla pam minyak,indon jual ikan,penagih dadah,budak tadika atau iron man skalipon..mereka tetap anak seseorang..sape2 yang kate die xde mak memang gua terajang sampai senak..

klu tanya soklan sayang mak ke tak,gua yakin hampir 80% akan jawab ya yang dieorg syg mak dieorg..tapi sayang macam mane gua x kompem..ada yang cakap sayang tapi bila mak marah menjawab.ada yang ckp sayang tapi bila mak suruh wat ape2,mcm2 alasan yg keluar..ada yang ckp sayang tapi bkn sayang mak sgt,sayang duet mak.

cube lu orang tanya diri sendiri yang lu orang masuk kategori sayang mak macam mana?yang sayang mak betul2 bagus,yang sayang mak main2 boleh bawak2 belajar..klu dgn bf/gf boleh cakap "i love u" belas2 kali sehari xkan ngan mak cakap skali sehari pon tak boleh kan?xyah la nak save sgt perkataan tu ngan mak..

gua tau ade yang tak suke mak die..ade yg bertahun2 tak tegur mak die..tapi pikir2lah jahat mane pon die,teruk camne pon sikap die,die tetap mak lu..beralahla sket ngan mak..mak dh tua,lu org muda lg..watnye esk tuhan ambek mak,lu org jugak yg menyesal..

x payah tunggu hari ibu baru nak wish,hari2 nk wish pon xde sape marah..ni gua ingat gua nak wat group fesbuk,"SAPA SAYANG MAK DAPAT RM100"..ape2 pon terima kasih kepada semua yang bergelar mak,ibu,mama,mummy,umi atau ape2 panggilan yg lu org pnggil skalipon..

terima kasih kerana memberikan kita seorang einstein.terima kasih kerana melahirkan seorang arsene wenger.terima kasih kerana menyusukan berpuluh2 ultraman.terima kasih kerana memberi cinta pada makwe puncak jalil.terima kasih kerana mendodoikan seorang mariah carey.tanpa cinta anda siapalah kami..terima kasih untuk melahirkan kami..jika kami baik,ini semua sebab anda dan jika kami jahat,kami sendiri yang mencarinya..


mak,i love u!!!ngeeee..

16 carutan:

everyday is mother's day n father's day.

xde harta, tak apa. tak ada kawan, aku boleh terima. tak ada bf no hal punya. tapi tak ada parents?

aku tak dpt byangkan betapa gelap hidup aku.

 

terima kasih ibu
selamat hari ibu
sayang slu utk slmnya ...


>>___<<


terima kasih melahirkan seorg
alex forguson & lady gaga ..


terima kasih melhirkan seorang aku.


Big hugs ...



((tetiba wa emo! huhuhu))

 

ohh sadiss..

umi umi i lap yu umi

eberiday i will kiss you umi..tak lupe jugak abah..

tanpa ibu, maka takde la mamat bermuka kuning di belog ini..

sekian.wahahaha

ps// puas hati lu brader??*garang

 

ni yoyi ho mama hau,yau mali can kurai2 ni kulai pu yau..wakaka

maksudnya selamat hari ibu

 

i love my mom too!!
btul2..hari2 hari mak..bukan hr ni je ..hee

 

happy mom's day tuk mak kau ye =)

 

mak gua sorg je berjaya buat kekentalan gua ter kikis.. i love u mak .. ngeee~

 

bodo betol komen si fahrin ni! haha. eh, sape makwe puncak jalil? eisz?

 

fiffy,lilin bkn mahal sgt..xyahla nak bergelap..

frodo,bab ferguson 2 gua plak menyirap tgk..

atifah,ahhh..lu ngan gua pon berkira..

fahrin,lu mencarut ape ni?

ika,ok2..gi kiss pipi mak skrg..

muimui,ade jugak org sokong gua..kehkeh..

malakey,ouch..tacing2..

ordinary,erkkk..mak kite??

syam,bagus..sejuk perut gua tgk lu mcm ni..

gsp,xlaa..eisz makwe damansara..lu wat2 x kenal lak..ngengade!

 

selamat hari ibu aku ucapkan khas buat mu.... *ayat tak hengat

 

sayang. tp susah nak cakap. sayang tanpa perkataan terluah..tak semestinye sayang kena cakap i love u hari²...

 

ayat yang last tu paling taching..
=)

 

iboo..
gua sayang lu!!!

adoi..
bkpe la ka wat entri touching2 bagai ni?? lu bukan mat leleh..lu 2 puaka taw..

 

aku? sayang mak tapi tak tunjuk secara yang sepatutnya...ego kot~