gua tau gua jahat.

zaman kecik2 dulu,klu tibe hari jumaat memang seronok abes..hari jumaat ialah hari terakhir gi skolah pas2 blk skolah bley pegi masjid..mase 2 spirit nak gi masjid laen mcm die punya tinggi..dlm otak bkn nk pegi sembhyg tp pikir nak maen kejar2 ngan budak2 laen..

mase tu kt beranda masjid dh mcm trek lumba lari..lepas sorg2 try speed masing2..klu nasib x elok watnye ade org pedajal hulur kaki memang tang tu jugak jatuh terlentang..imam dh angkat takbir pon rileks lagi main kt luar..masuk takbir rakaat kedua pon rileks lagi..tapi bile imam abes je sujud rakaat kedua mase 2 sume pakat masuk masjid terus tahiyat akhir,pura2 mcm smbhyang..

bile pakcik2 abes bg salam tgk bdk2 kt blkg sume smbhyg sejuk je hati org2 tua tu..xtau dieorg dh kene trick or treat..mase bace doa mmg suasana agak genting..mase 2 sume kene hati-hati..klu lalai sekejap je ade chance bdk sebelah nak curi doa..kite tgh khusyuk tadah tgn bile imam bace doa,mase tu la ade yg nk kaut doa kite..

part curi doa org laen ni klu x kene gaya boley smpai bertumbuk..gua pon menyirap klu ade org curi doa gua,dh la gua x baper baek sgt pastu ade plak yg kaut doa gua mmg saje nk cari nahas..klu x kene stunner,mmg bdk 2 kene siku kat situ jugak..

mase 2 gua jatuh ranking no 2 paling gengster kt masjid lepas adib anak tok siak..tu pon sebab gua kdg2 miss pegi masjid..klu gua pegi masjid tiap2 minggu ade chance gua nak menjuarai carta..tapi bile balik umah terus gua rase goyang..spirit gengster tu xtau hilang ntah ke mana..



nak2 bile arwah abah tanya ari ni khutbah pasal ape..



-gua rabak sebenarnye ari ni,so gua buat entri ni yg bley tunjuk konon2 gua x rabak-

8 carutan:

curi doa?

haha...macam tu pun ade..

* time budak² mmg best. rindu (T__T) *

 

hahaahahaha..
part men kat luar tue pling best..
nakal la lu..
hohhohoh..

curi doa??
jeneh kawan kaut kat tgn kita ei time tadah bca doa??hehehhee

 

sengal...kater jer tak semayang tadi kan senang...

 

curik doa???first time kot dengar nih..hahha

 

Cerita zaman kanak2..rasanya dekat akil baligh baru wa rajin pegi solat jumaat.

Dulu2 kat masjid tu jadi port jumpa membe2 lama..sbb aku skola asrama. hehe

 

kau nakal eh...hehe..

 

bahahahaha...

aku juga ada main2 curi doa nih!!

cam bodo je weyh!!!

 

ana,ade la..lu pesen budak baik..mane tau..

sizuka,haah..main2 kaut tp gerakan tgn kene lincah la..

eisz,wei..pegi laa!!fitnah ni woi!!hahhaa..

ayue,lu x gi smyg jumaat mmg la x prnh dgr..

karipap,haishh..bwk2 la insap..

ev,xde nakal sgt..sedang2 je..

hakim,apesal ayat lu mcm skema?aku juga ada main2 curi doa nih..hahhaha..lu cikgu ke hape?