saya nak jadi cikgu,cikgu!

sebut pasal cikgu,msti dlm otak dah imagine laki buncit pakai kemeja,seluar slack,rmbut sikat tepi,pakai spec..klu pompuan pulak pakai baju kurung bunga2,jubah klu ustazah,tudung satu tone,bwk buku 2-3 bijik..kenderaan tipikal bagi cikgu ialah toyota unser..klu yg jenis save sket 2 drive kancil ex650 jek..

jarang kita tengok muka cikgu jenis barua..dieorg sume boley kate sepaten,sume muka budak baik..cikgu displin pon muka skema jugak sebenarnya cuma dieorg terpaksa berpura2 kental.tp gua xnak cerita pasal cikgu sekolah sebab gua rasa dah ramai yang wish terima kasih kat golongan ni..

gua nak ucap terima kasih kepada golongan cikgu yg mgkin dilupai dlm sambutan hari guru ni..pertama sekali gua nak ucap terima kasih kat cikgu driving school gua,pakcik aris..terima kasih sebab jadikan gua seorang pemandu kereta yg berkaliber yang tdk pernah lupa memberi signal ketika masuk simpang,tdk pernah menggunakan henset semasa memandu dan tdk pernah makan jalan orang lain..

kedua,terima kasih kepada cikgu cinta gua iaitu imaginary friends gua sndiri,bob..tanpa beliau gua syak gua akan jadi seperti loser2 yang lain yang tak pernah menikmati percintaan..ok,ayat gua dh macam cilake..wlupon gua solo skrg tak bermakna bob tidak menjalankan tugasnya cuma gua rasa belum datang seru je lagi..bob slalu ckp,persamaan kuantum,tarikan molekul dan timing adalah 3 perkara yg diperlukan dlm menjayakan siri cinta dan gua xkan lupa 2 smpai bila2..

ketiga,cikgu fesyen gua..dgn berkat tunjuk ajar mereka,gua tdk lagi memakai baju melayu dan berseluar jeans ke masjid..terlalu kampung kata mereka..dan gua jugak tidak berbaju melayu sepersalinan siap dgn samping..terlalu poyo kata mereka..cukuplah berkain pelekat dan berbaju t-shirt kosong.ringkas dan mudah.

keempat,terima kasih cikgu kejahatan gua..cikgu kejahatan gua agak ramai dan dieorg ade pengkhususan masing2..gua belajar isap rokok dgn cikgu lain,belajar buat dapur dgn cikgu lain,belajar terajang org dgn cikgu lain dan belajar cilok air tin di pasaraya dgn cikgu yg lain plak..benda ni penting sebab lu orang xkan tau betapa durjananya satu2 perkara tu selagi lu orang tak buat sndiri..yang penting hati kene kental.

kelima,cikgu idea buruk..yang ni memang bersepah keliling gua...bila gua dlm sesuatu situasi yg memerlukan idea yg bernas,dieorg akan datang memberikan idea2 jahanam dieorg dan menyebabkan benda yg patot jadi A dah jadi K..tapi gua percaya kita xkan belajar sesuatu selagi kita x buat silap dan terima kasih pada dieorg..

gua jugak nak ucapkan terima kasih pada cikgu masak2,cikgu laman sosial,cikgu lawak macam haram,cikgu catur,cikgu redtube dan banyak lagi cikgu yg gua x sebutkan di sini..dan gua jugak nak buat pengakuan sebelum gua akhiri entri kali ini iaitu...







gua tak tulis pasal cikgu sekolah sebab satu nama cikgu pon gua dah tak ingat.






maafkan kederhakaan saya cikgu..selamat hari guru!

25 carutan:

perghhh...cikgu buat dapur..
gua buat2 tak pham..
jom try...hahaha

 

gua pom rase camtu gak kuantum molekul sebatian kimia cinta gua ni belum terembes dengan sintesisnya bagi menyebarkan kemandirian spesis keturunan gua,bile la gaknya tu- borhan (fren imaginary gua) merangkap guru kimia tahun 4 1/2

 

dapur yg lu buat tu da siap renovate kasi besar belum? keke

 

Cikgu yang terbaik..hahahhaha

 

uih, nampak macam ucapanlah pulak ;]

 

lu lupa satu lagi cikgu..cikgu kentot..

kthxbye~

 

eh,ni tahun berapa?
kalau tahun 1998, gua nak makan nasi ni..

 

erkkkk...sapew cikgu...ko kew?
kihkihkih

 

jgn lu berani berani amik abg ajimm gua.


eh, asl gua komen cmni.
gasakk le ;)

 

jangan amik abg ajimm gua ok. gua dh komen entri lu. wakakaka


woi, ni komen yg kedua. td gua dh komen. gua syak lu yg invi-kan komen gua.

 

syam,ok,gua pon buat2 x paham..jom try ape?hahhaha..

fahrin,ahhh..borhan lu x genius mcm bob..

daleela,kan..gua ingt nk hntr kad kt sorg2..

gsp,dah2..gua siap buat dapor basah satu,dapor kering satu..senang sket lu nnti..hahhaha..

awang,ade mcm ucapan cikgu besar x?

malakey,nk kene lempang?

iznie,ni lg sorg buat gua menyirap..

harmira,xlaa..gua kutu je..

 

hahahaaha..
memang anak murid derhaka la lu..
wakakak..
meh jadi anak murid gua nak??
ahahahaa

 

ok. ni komen ketiga gua.


kalau lesap jugak, gua bunuh diri

 

gua syak lu jalankan lagi sistem kerahan tenaga kumen lu nyer n3 kat chat box kan kan kan..pantang gua lepa sedikit..

 

hampeh...
byak tol ckgu lu...


kuang3
bye.... ;p

 

HOI. redtube mane ade lagi dowh!

meh aku jadi cikgu xvideos.com kau

 

hahahahahaha...wat de fak!!

 

hahahahahaha...wat de fak!!

 

hahahahahaha...wat de fak!!

 

ishh kacang lupakan asal usul..=p

selamat hari gurugaru...

 

kesian cikgu skola ko dpt bdk derhaka mcm ko. HAHA

 

hai cikgu comel....slmat hari guru...lalalala

weh jom komen blog britney lak

 

aku xmo jadik cikgu. xbest. ehehe. apapun, pekerjaan cikgu paling mulia dimuka bumi nie. selamat hari guru.. eh eh! bila nak ada hari blogger lak nie?? ;)

 

ayt ko kt entry ni sumpah mcm cilake..sekian terima kasih..tp aku enjoy beb bace..

 

sizuka,xnak la.lu muka jahat,x sesuai jadi cikgu..

kelly,hahhaha..ok2,dh nampak..

fahrin,taktikal tak taktikal la gua ni kan?

j.love,gua saje letak redtube..budak2 bw umur ramai gak yg folo blog gua ni..

fanur,gua amalkan pepatah bercikgu biar seribu..

ejat,faking,faking dan faking lagi..

ayue,gua tak lupe la..gua x ingat je..

mek,ok,lu dh buat gua rase bersalah..

brit,gua dh komen dh laa..

anzur,ape2hal tggu setel judi ni dulu..

keram,heh..baru lu tau penangan gua kan?