gua puas dah cari!

gua balik dari kedai dlm keadaan hari panas terik..memandangkan kulit gua sudah begini,jadi gua tidak begitu memikirkan risiko tentang sunburn..sampai je kat rumah,gua terajang pintu dapur terus meluru pegi peti ais..botol air berkeluasan 1.5 liter tu hampir habis gua gogok skali nafas.

gua berlari pulak naik atas rumah,dan sempat menjeling kat cermin utk tgk susuk paras gua hari ni..ok,rmbut dh pnjang sket..gua cari remote dlm 15 minit..last-last jumpa bawah kusyen..gua syak ada orang cuba gurau kasar main-main sorok remote.bukak je tivi terus gua dengar...

bila aku tak baik untukmu,
dan bila dia bahagia dirimu....

gua mencarut seframe selari jari gua menekan remote..alih channel lain..anak mata gua lekat dua-tiga minit dan akhirnya gua tak dapat jugak mengawal amarah..cilake,banyak betol cerita bohong channel ni..gua alih channel lain sambil ketap bibir..nmpk marah dan comel..

bila gua tukar je channel lain,gua dh nmpak 5-6 orang budak-budak baru nak up tengah terkinja-kinja depan camera..gua tunjuk fak kat tivi terus tukar channel lain lagi..sume cerita kat channel filem-filem gua dah tengok,channel binatang-binatang pulak tgh tunjuk pasal babi hutan..babi punya channel..

channel demi channel gua tukar tapi takde satu pon mampu mengklimakskan gua..gua tekan butang off kat remote agak kuat tanda gua tidak puas hati..sekarang ni baik lu orang jawab betol-betol soklan gua ni..jangan sampai gua taekwando sorang-sorang...









citer adegan ustazah kat asrama pelajar tu lu orang tengok kat mane?

23 carutan:

lu cari dekat tv ke bai.
hahaha.

 

"gua alih channel lain sambil ketap bibir..nmpk marah dan comel.."
comel tang mne tuu???

 

haha...mana taw loh diorang tgk mana ek? ceh, tnya blik pulok

 

sebab pakai ayat lu gua...ari ni Fida Aishah nak guna ayat rempit aaa...

Arep: gua sori aaa tak tau apa kes cerita ustazah tuuu...tapi bila lu sebut bab'nampak marah dan comel' gua salute aa....ala, arep yang comel...kan..kan..kan..tapi arep comel dan antu...keh..keh..keh..

 

ilek la lef...hehehe...ko tgok citew indon kew td...sian gilew....sabar2...apew ktew lau rasew bowink sgt g bli dvd tgok..kompem kn ngan slera ko...peace(^^,)

 

aik?

ko nak tengok ke kisah tu? hohoh..

bek tengok ustazah berceramah, dapat pahale kan,, =P

 

gua cadangkn lu tgk al kuliyyah...lalalala~~~

 

lu layan lucah...mmg xpuas ati ble bkak tivi..damn hell r ka...hahahahahha

 

citer tu yg lu cri sampai carut2..haha utube sudeehhh..

 

dekat tb rtm ade lah.
featured this week

 

bukan kat kosmo ke?kekekek

 

apekah crik citer terlampau ustazah,
bek ko g ngaji la..
huhu~

 

baik carik kt espn.aku rase adela die tunjuk iklan kat situ

ps//comel kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

haah,cari kt tivi selamat sket..xde history..

fanur,adela sikit2 kat sana sini..

syamimi,ahh..lu sume benda xtau..x 1malaysia lngsung..

fida,jangan puji gua byk sgt..gua ni mudah terpedaya..

harmira,perghhh..gua syak lu fans huruf W..

fid,kene tgk citer 2,baru dpt pengalaman..

britney,tivi 3 kt umah gua x clear sgt laa..

shahrin,fakap!

ayue,ok,gua gi kt utube skrg..xde lu siap..

hellioz,jgn kuar muka hasbullah awang sudah..terbantut mood gua..

muimui,ahhh..gua dh silap beli paper ni..

kie-yu,iqraq 1 sampai 6 gua dh lancar..

tifah,lu jgn nk pedooh,gua dh try cari kt espn dh..

 

den dah send kt email ekau video tu..
harap jadikan iktibar..

 

hahah.. ingatkan pebende ar tadi. aiyoo.. konfem ar tak melepasi lembage tapisan filem!

 

gua xtau nak kumen ustazah apebende ni?gua nak komen komen jobot jek..cool ayat die wakaka

 

chumell ek ketap bibir?? wakakakaka!
paling besh ayt tuh..

 

lu makin menjadi2. ni xbleh dibiarkan berterusan

 

woi woi woi..

"bila aku tak baik untukmu,
dan bila dia bahagia dirimu...."

tang tu gua layan beb..folo ari2..

bella bella..jojo jojo..rafi rafi..

tiga tiga buduhh..haha

 

jobot,bagus..jgn lupa bagi gua soklan skali..

fahrin,lu komen cam2 pon gua dh puas hati..

maryam,ahhh..tivi msia x sporting arr..

mangkok,lu jgn imagine pulak..gua rase berdosa plak kang anak dara imagine gua..

kelly,jgn risau..gua masih ade daya ketahanan tggi yg kukuh..

maya,ahh..lu tipoo ni kan?mengaku jela maya,gua paham..

 

citer ape ni weh? gua mau!

 

j.love..ahh,lu dh cukup haul ke nk tgk citer mcm ni wei??