klasik jugak gabung-gabung cerita dalam satu entri ni ye dak?

i
tengah gua asyik melayan layang-layang di udara,datang sekumpulan makwe dekat dengan gua.."main layang-layang sorang je ke?",tanya salah seorang sambil buat aksi gedik..soalan macam cilake camni memang tak pernah membuka selera gua untuk menjawabnya..gua bukak snowcap,tunjuk rambut pendek gua tanda hati gua sudah dimiliki.makwe-makwe tadi mengeluh.gua senyum puas.


ii
malam tadi ketika gua sedang menikmati nasi goreng di sebuah kedai siam,ada seorang brader ni dah bikin hati gua panas..cakap dalam telefon bukan main kuat mengalahkan guna pembesar suara..dengan muka mcm orang jahat citer bukit kepong,badan spesies beruang dan perasan gengster dah cukup buat semua orang menjeling benci.termasuk gua..

"demo ghoyak jah nok setel guano?!!"kawe boley kasi ejah dengan budak-budak kawe",cakap mangkuk tadi tu dengan suara kuat macam ifrit utama..gua bangun terus pecahkan botol sos tanda protes..terus mangkuk tadi pura-pura habis kredit..

iii
sedang gua sibuk melayan peminat di facebook,tiba-tiba hati gua jadi rindu..terus gua layan utube bertalu-talu dengan rokok terakhir di bibir..gua turun dapur buat air ribena.gua syak hanya air ribena mampu mengubat kerinduan gua..sengaja gua letakkan beberapa kiub ais tanda rindu gua itu sudah bertukar menjadi rindu dendam.

dalam perjalanan naik semula ke atas rumah,gua ternampak sepasangan cicak sedang memadu kasih.hati gua diserang cemburu.gua ambil botol bedak terus tuju tepat kena salah sekor cicak tersebut..ntah jantan ntah betina yang kena gua kurang pasti..

gua duduk semula depan laptop..baru gua nak buat aksi seterusnya tiba-tiba imaginary friends gua menyampuk,"udah-udah la tu..cuba tengok kat ym,tak idle dah".




satu senyuman manis tiba-tiba terukir di wajah inesen gua.





p sengkang s:gua nak ucapkan terima kasih kepada kelly sebab review blog gua..sempena hari guru yang masih dirasai ni,gua bagi lu award tokoh hari guru..pada sape-sape nak tengok apa kelly tulis pasal blog gua,sila terjah blog beliau sebelom gua jerut sorang-sorang..






24 carutan:

rindu sape ni bro? lu ni..rabak betul lately ni ek? ekeke

 

singgah sebentar.. nak komen apa ek?? esok je laa.kih3

 

wey2. pewit2.. haha. part "gua bukak snowcap, tunjuk rambut pendek gua tanda hati gua sudah dimiliki". ok, tu part plg xbrader2. hahaha

 

"gua syak hanya air ribena mampu mengubat kerinduan gua.."
owhhhh.. lam ktegori knak2 ribena laa ni..
ptut laa asyk rbak jerrrrrr...
hahahahaha ;p

 

ganas betol nk jerot leher aku
takot woh!

 

hahaha..tgh minum ribena smbil komen blog lu niiii..wewit!!^_^

 

Yang baik datang dari Allah swt,yang buruk dari saya sebagai insan biasa dan lemah tanpa-Nya.

 

lu gabung gabung memang klasik sampai gua pitam nak baca satu satu cari isi isi utama..dangg!!

 

awek mana yang buta tanya lu ha? baik lu jawap!

 

ayt ko betul mcm laknat..haha..rindu sape bro??alahai..hati lu nmpak kental..tp berbunga2 ler plak kn..huhu

 

gsp,haah..rindu tahap rabak camni mmg xley tahan kdg2..

amir,ok,gua harap lu menepati janji..

kelly,ces..tu part paling brader2 laa..

fanur,tp gua x sekanak2 lu kan?

syorre,ok..lu wat blk prangai malas update gua sesah..

cepet,sempoi camne 2?ade mcm johnny depp x die punye sempoi?

kie-yu,nnti gua wat banner k?hehe..

roxy,ahh lu saje je nk kimia ngan gua kan?

yied,ade laa..yg penting bkn lu..

fahrin,insyaAllah..same2 kite cube perbaiki..

maya,lu x wat peta minda mmg la pening..

keram,hati gua mmg kental dan skali skala disaluti bunga2..indah kan?

amir,ntah..tgk muka mcm bekas bini ashley cole..

 

hek eleh. rindu GSP le tu. tu yang boleh berYM je

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH (ko tolong sambung ketawe aku ni. internet haram jadah ni)

 

hoi ramai gle komen..paksaan ke ni??? hahaha...btw gua ske entry lu ni...weh ade update kt belog gua...dtg komennnnnnnnnnnn!

 

j.love,ape2hal,gua serahkan pada di atas je..

britney,mana ade..dieorg ikhlas la..hahhaha..ye ye,gua dtg skrg..

 

hahaha. lu ada betul ka? lu kasi pecah botol sos ke brader tuh yang kasik pecah? haha..

 

wow!
blog u mmg lain dr lain
best bace..humor!

 

best2..tergelak gua baca

 

woii... gua dah follow ni...!!!

 

anzur,lu x caye lu cium tgn gua..bau sos x hilang lg ni..

senorita,ahh..lu mulut manis..saje nk ambek hati gua kan?

kong,biase2 je kong..ni baru 50% kekuatan gua gune..

sarabat,lu jgn folo sgt..gua ni pemalu jugak kdg2..

 

wa paham akan kerinduan malam jumaat! patut lu rebus jer natang cicak dua ekoor tuh!


rindu dendam tu nikmat ~

wakakkakakkaa

 

wa paham akan kerinduan malam jumaat! patut lu rebus jer natang cicak dua ekoor tuh!


rindu dendam tu nikmat ~

wakakkakakkaa