hilangnya kebanggaan seorang kutu

masa gua tgh tulis entri ni,telinga gua dgr lagu2 nasyid dari tivi,mulut pulak isap rokok,kaki goyang2,tangan taip2..perghh..power tak power la multitasking gua kan..sebab 2 sampai skrg gua jadi kutu lagi..tapi klu nak diikutkan hidup kutu gua dah berakhir pada pukul 5 petang tadi lebih kurang..

selepas berjuta2 bebelan,beribu2 pandangan sinis orang,beratus2 ckp2 blkg yg gua terima,akhirnya hati gua mengalah jugak..gua syak gua dah tua,tak rebel macam dulu dah..petang tadi sampai2 je tempat tu gua tak terus masuk..lepak atas motor dulu sambil hisap rokok..pikir betul ke x apa yg gua buat ni..

tengah2 pikir,imaginary friends gua tiba2 terpacul kat sebelah.."yela yela,nak masuk la ni",gua sebut dulu sebelum sempat die petik ape2 ayat..selepas dah brape kurun gua x masuk,akhirnya gua masuk jugak tmpt yg golongan kutu paling takuti..

gua amati sekeliling..banyak perubahan..dah ada aircond,pintu pulak jenis sliding door,penataan cahaya mantap,pakaian pakcik ni nampak kemas,seluar slack senteng,baju kemeja kotak2,kasut hitam pastu siap pakai mask lagi..bagus2,pakcik ni ada improvement..tak macam skuad badminton..

tapi mata gua dah terperasan satu benda yg kurang menyenangkan ni..tivi..pakcik tu plak tgh layan piala uber..gua dah mula tak sedap hati..xkan pakcik ni nak wat keje smbil layan tivi..gua memang menyirap klu dgn org x profesional ni.. tapi bila terbayang muka mak ngan sorg makwe melaka ni gua terus gagahkan diri..

bila duduk atas kerusi,rasa berdebor semacam..macam duduk atas kerusi elektrik pon ada..pakcik tu plak smbil kerjakan gua sempat lagi layan tivi..mata kt tivi,tangan kt gua..cilake..ingt die multitasking power mcm gua ke ape..

alang2 duduk je x watpe gua pon layan jugak la piala uber 2 smbil carut2 dlm hati..sedar tak sedar tetibe pakcik 2 ckp,"siap!!"..bila gua tgk cermin je rase mcm nak nanges..nk suh alter blk nmpk mcm mustahil,melainkan pakcik 2 ade ilmu sambung-sambung..

keluar je dari tempat tu,gua dh tau gua akan terima cabaran dan dugaan yg amat hebat..belum sempat gua panjat motor,dari jauh gua dh nmpk sorg puaka yg seangkatan kutu dgn gua ni menjerit2 smbil bwk moto mcm org kene rogol.. "ok,dugaan pertama dah sampai",kata gua dlm hati..



"hahahhahahha..lu nak masuk darjah satu balik ke potong rambut cam2 woi?hahahahhaa"







gua harap puaka ni eksiden kt traffic light depan 2..

11 carutan:

gua xmaw komen lebih.






mne gmbr lu??

 

tak baik tau doakan orang cmtu..
haha. apa kata to be more fun, upload kan gambar tuh skali. br best nak komen. hahahha.

 

oi oi. kami mahukan gambarrrr. apload aploadddd
hahaha

 

perlu ke gua kumen2?..

ayark terkumen lak...

 

gua malas nak kutuk lu.

err.. lain kali pergi le thomas and guys. kurang-kurang dia boleh buat style darjah dua.

 

.....................................

ok da komen...
kuang3
bye..!

 

alaaa lep!!!

bukti kukuh manee??aku dah nak terkeluar anak tekak dok imagine cemane laaa rambut hot stylo ko.wakakakakaka

 

huish...doakan orang accident en..dahsyat..hakhak...

ok,aku dah komen...puas?

 

kelly,gunakan imaginasi..imaginasi 2 penting..

plumpy-plump,ces..to be more fun?lu ingt gua clown ke ape?hahha..

gsp,takmo takmo..

ieqa,malas la tunjuk..kang lu jatuh hati susah plak..

fahrin,bagus fahrin bagus..ini yg gua perlukan..

j.love,ahhh..tgk piala thomas pon dh gua menyirap..ni nak suh gua pegi thomas and guys plak..

fanur,lepas ni gua x wajibkan lu komen dh..hahhaha..

tfa,bagus2..lu teruskan je berimaginasi..sket lg dh bley nmpk dh 2..

katie,puas smpai gua rase nk nanges..

 

hahahaha
klaka lah
tp x baik taw doakan org xcdnt :p