jumaat yang magic..

smlm gua dah rasa semacam..badan seram sejuk,kepala mcm nmpk bintang2..petanda awal untuk menuju kedemaman..tak pikir panjang,gua terus makan panadol dengan lincah..gua ambek keputusan utk rehatkan badan tuff gua melalui sesi baring2..

pagi tadi gua dh demam..tp gua teringat org2 tua kate,klu demam jgn dilayan sgt demam 2..gua terus berdiri keluar rumah..cakar2 sampah smbil jeling makwe pegi skolah..byk jugak la pheewitt gua dpt..tapi gua x layan,gua buat muka sombong..

lepas cakar,gua bakar pulak sampah 2..berkepul2 asap,sebijik mcm org red indian nak bagi signal.makcik jah depan umah dah jeling gua tajam..x suke agaknya kain batik die bau asap pagi2.."dah mandi blum 2 makcik jah oi?",sapa gua mesra..terus die berlari2 anak masuk dlm umah smbil wat muka malu2...

lepas abes sesi xnak melayan demam,gua masuk blk dlm rumah..cilake!makin teruk gua demam..org tua x guna mane la yg bagi ayat klu demam jgn dilayan sgt tu..klu jumpa,memang gua tinju laju2..gua rasa dahi gua,giler punya panas.dekat2 dgn suhu matahari dah gua syak..

sambil baring2,gua tengok jam kt dinding..dah dekat pukul 1..dlm otak pikir klu x pegi masjid pon xpe kot,demam ni..bukan sengaje demam kan..tp imaginary friends gua tiba2 muncul.."wei sengal,pegila masjid..mane tau ni jumaat terakhir..",kata beliau smbil lompat2 kepak2 tangan..konon2 mcm fairy..

gua dah terpengaruh..goyang jugak dgr ayat imaginary friends gua 2..gua pergi siapkan diri terus pergi masjid..ni gua baru je balik..tp gua dah pelik satu benda ni..gua rasa dahi..pastu rasa pulak leher..gua try buat lompat bintang 50 kali..gua dpt wat dgn jayanya..gua baru perasan..gua dah tak demam!!serius..giler punya magic..




sehebat-hebat magic david blaine,hebat lagi magic Tuhan kan?

26 carutan:

gua mmg wajib pi msjid.. bapak gua dah la bilal semayang jumaat.. mati gua klu dye sebut nme gua dari microfon msjid..wakak

kim salam kt mak jah

 

x magik pun...hahahhaahahha...

 

sumeph mcm haaghaaam entri kao.
hehe
sengeh sorg2 aku bace.
org mlayu pon ade fari2 dtg masok imaginasi ea? dasat

 

hehe...nasib baik dgr nasiht imeginary friend tu kn..dh baik dh demam.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
magic2
ok da komen..
bye ;p

 

salam...

Kuasa Tuhan itu Haq; sedang david blaine masih memerlukan kuasa Tuhan. bukan si david saja, kita semua pun begitu jua ;]

 
This comment has been removed by the author.
 

Encik areleaf, tahniah kerana berjaya jugak pegi ke masjid untuk sama² solat jumaat berjemaah. Sila bersyukur, sbb hari ni bukan hari jumaat terakhir.

skema. huhuu.. bagus la tu. nasib la insaf. kalo tak insaf??? haish.

 

orang kate, sehebat-hebat kekasih kat dunia sebab jage kite time demam, hebat lagi Allah yang jaga kita dunia dan akhirat.

oh wait. aku la orang yang kata tu.

 

setahu gua, gua sorang je blh buat magic

 

magik tu mende? david blaine tu spe plak?? gua kompius ni

makjah tu yg pakai kain batik, tp xmandi lg tu eh??

 

magik tu mende? david blaine tu spe plak?? gua kompius ni

makjah tu yg pakai kain batik, tp xmandi lg tu eh??

 

yup..btul2..kuasa magik Tuhan lg hebat!

 

gsp,yay!!!

kechixx,ahh..lu pesen x sapot org..

rosyam,ok..makcik jah kem slm blk kt lu..

izryn,pegi tnye org melayu..gua org holland..

kie-yu,2 la tgk lagi citer penunggu gunung raya..

nabilah,malu plak gua nk masuk dlm hati lu..

awang,ya btol 2 awang..gua stuju.

fanur,aiyok..kang gua carut ade chance delete blog lagi..

gf,yela yela..gua insaf la ni..

j.love,gua rase mcm nk demam balik tgk pic lu...haishh..

brit,lu bley apung2kan bdn x?

kelly,mane gua tau..pegila tnye encik gugel..

ain,lu mmg jenis bdk pandai..tgk ayat pon gua dh tau..

crayon,ahhh..gua rase nak lempang lu..

 

haaaa..nasib baik bukan jumaat terakhir..hoho!!!=p

 

ade nampak lolly on9 tak?
adush..gua syak gua dh rabak ni..ermm

 

hah satu lg, kalau lu follower gua, sila amek award

 

hah magic paling pawer semua dari Allah..



manja jugak lu ni

 

hahahak , bukan magic la , ini namenye hikmat wasiat apekejadah sme ade , hahahak .


aku rase berkat ka la tu , hahahak .

 

pergh..lompat bintang je? lompat bangunan taknak?kekkeke

 

sengal juge demam anda tu ye..

 

wakaka..belum jumaat terakhir lagi ni bang