fedap tak fedap la baca cerita sama..

gua tengok kat malaysia ni macam ada satu jenis penyakit berjangkit..gua dah lama perasan benda ni..gua syak org2 sini memang suka ikut orang pastu bermusim plak 2..suratkhabar pon jenis bangang sama..kalau musim cerita pasal babi,memang pasal babi la hari2 ada dlm paper 2..

dulu takde sape kenal lombok..10 tahun lepas klu orang tanya gua lombok tu ape,ade chance gua cakap lombok 2 sejenis makanan..tp bile start je satu cerita makwe kita lari ikut pakwe lombok,lepas sorg2 bukak citer sama..mase tu baru kita perasan ramai rupanya makwe kita yg dah kene usha ngan pakwe lombok..celah mana yg ensemnya pakwe lombok ni jgn tnye gua..x pernah pulak gua kene usha ngan dieorg..

pastu kes histeria pulak..mula asalnya satu skolah je report.pas2 x pasal2 lepas satu skolah satu skolah bukak cerita sama..wat the fak!lu orang takde citer lain ke nak share?kalau skolah A citer pasal histeria,skolah B cerita la pasal penemuan tapak kaki bigfoot kt padang skolah pulak..baru la ada kelainan ye dak..

kes buang baby pon sama..dulu pernah hot cerita ni tapi tak lama..ade la dlm 2-3 bulan je pastu senyap sebab masa tu cerita buang baby dah tak sehot cerita orang minum air ketum..skrg ni baru citer tu up balik..sana jumpa baby,sini jumpa baby.. gua syak budak2 ni dulu wat projek sama2,so gap buang anak antara satu sama lain tu tak jauh..cilake kan?

dua tiga minggu ni kecoh cerita tembak orang pulak..yang peliknya benda ni pon mcm berjangkit sama..lepas satu satu,ade je yang kene tembak.. gua rase baik kita cari cerita lain pulak nak bagi cerita tembak2 ni down sbelum abes sume kene tembak..

ada satu persamaan cerita-cerita yang boleh berjangkit ni,semuanya tentang negatif,dosa,kejahatan,keburukan,kebangsatan..citer baik2 xde pulak berjangkit..nak jugak gua tgk tajuk cerita macam "Seorang Pemuda Lagi Berjaya Khatam Al-Quran"..barula spirit sket gua nak bukak muqaddam balik..




apa-apa pun,gua harap2 pasni jangan la ada yang bukak cerita teserempak ngan dinasour pulak..kang lepas sorang-sorang nampak,goyang jugak gua nak pergi buang sampah kt belakang nun..

22 carutan:

hakhak.. rilekla der.. da sekarang semua nak bermusim macam tu nak wat cane..

 

lepas ni musim tangkap cicak besar plak..hu hu hu untung tu...

 

hahaha saba sudah
da tu keje dorang kot ekot musim :)

http://exparaadoxus.blogspot.com/

 

lepas nie sonata musim salju lak kn..

 

gua pikir cerita psal gua brenti rokok akan mrebak kat lu la... lu tunggu jela..wakaka

 

skang musim mengawan...jom mengawan bersama2...hahahahaha :P

 

nak jugak dengar cite, artis insaf secara berjemaah..semua pakat pakai tudung dan tutup aurat.. =]

 

biasa la..majoriti org sukakan hiburan..tapi kena seimbang gak dgn pengisian rohani kita..huhu :)

 

wakkakakkakkakkkkkkkakkkaa...
cepat buat citer pasal blog fbi...yang nie berterusan pun tak per...weeee:)

 

Salam...

sebut pasal muqaddam. alankah baiknya andai semua remaja kita buleh meng'iqra'kan diri tapi ini sebaliknya... aduh

 

sekarang musim judi.
cikgu cikgu tadika sibuk nak ajar math moden.x main dah citer sang kancil dan sang buaya.

manakala di lebuhraya LDP,berlaku kesesakan lalu lintas.

sekian gua melaporkan.

 

memang pon.. dier macam copy paste pastu edit2.. Hehehe.. Seronok lagi kalau bace citer luahan hati.

 

rammyd,gua tgh rilek ar ni..klu x dh lame gua pukul india hntr suratkhabar 2..

miey,bakal org rumah gua x bg gua tngkap cicak..die geli..

evaa,keje pon keje la..tp jgn la smpai asyik2 citer same..

keram,lu mencarut ape ni tetibe sonata musim salju..nak kene starlite kt dahi?

syam,ahh xde2..gua kental,x mcm lu..

sc,erkk..lu jgn ckp dpn public camni..malu ai tau..

gf,gua syak smpai sudah xde citer mcm 2..

shukor,eh nama lu mcm nama kwn gua la..

fbi,ni lg sorg wat gua menyirap..xnakla,lu xde commercial value..

awang,ye btol 2 awang..btol..(smbil tunduk insaf)

iznie,hoi hoi..cube ikhlas sket klu nk komen 2..

maryam,gua byk entri luahan hati..lu gi la bace..hahhaa..

 

gua dh kate..org malaysia ni closed-minded..meh remy kite pindah gi ghana lak..sana sumer derang open..

 

lu gi bace kosmo sape suruh? gi la bace bloomberg ke, the guardian ke.

apedaa!

 

aku pun berjankit ngan kau bila aku ngurat GSP dari kaw,,hahahah

nota tapak kaki: piss jgn maree gurau jer

 

mwakaka..memang x dinafikan la.,tu memang trend kat mesia nih..satu citer jadi seploh cite.

 

fahrin,ghana byk maen voodoo laa..cuak plak gua..

J.love,gua bukan belajar tinggi mcm lu nak bace ape sume bagai mcm 2..tp gua slalu gak masuk guardian..lebey kurang je la kan..

kodok,skrg lu nmpk tapak kaki gua x?

mangkok,lu jadi wartawan la..bwk pembaharuan pas2 dh up sket bley ganti karam singh walia..

 

macam macam musim ade kan. haha. lepas ni musim ape plak muncul.

 

gua ada idea utk lu..cite sal percutian lu kat kuantan dlu..masukkan unsur2 bob d dalamnya,nah! mst kemaslah!! hahahahaha WTF

 

Dua tiga hari ni musim keta kena curik plak der. Aok try la carik story blah2 Kontan nu. Suratkhabar mestik suka kalu ada.