gua-lu

bagai king ralph dengan england,
bagai arsene wenger dengan arsenal,
bagai rokok dengan lighter,
bagai tivi dengan remote,
bagai kak nita dengan abang mahathir,
bagai spiderman dengan mary jane,
bagai weed dengan mat pet,
bagai keyboard dengan mouse,
bagai AF dengan prepaid,
bagai maradona dengan argentina,
bagai lady gaga dengan freak hat,
bagai goku dengan cici,
bagai pengemis dengan tisu,
bagai kereta dengan stereng,
bagai ultraman dengan raksasa,
bagai birthday cake dengan lilin,
bagai kurt cobain dengan nirvana,
bagai michael jackson dengan plastic surgey,
bagai taekwando dengan baju taekwando,


"woi!!berapa banyak bagai lu nak tulis ni setan?!!"


"yela yela,gua abeskan laa"





tanpa lu,gua dysfunctional.

17 carutan:

gwa paham
GWA akan sentiasa ade blakang LU,
tunggu mase nak pukul lu bile lu buat silap....

ok?
gyahahahahahahahah~

 

kesian~


bagai remy dengan gebangnya

 

apa lu nak ckp gua tak faham langsung

 

Yo~ Yo~ Yo~ wassupp2, kyo tamabah lg, kita sebagai bloggers harus komen mengomen kerana kita, "Bagai Aur dan Tebing~!!"

P/s: Perghh perasaan kyo mase ni mcm penyanyi RAP hehe...

 

lu pehal ni? heartbreak ke hape? alololo..

 

ok. gua tanak komen byk...



gua dh bau udang cucuk cucuk. jangan lupa reserve satu tempat utk gua >_<

 

bagai megi kari dengan telur,
bagai abang salbani dengan kereta nuffnang,
bagai berd dengan taik
bagai frodo dengan coli merah,
bagai hellioz dengan iblis,
bagai martin scorsese dgn leonardo dicaprio,
bagai maxis broadband dengan siput,
bagai celcom dengan bill tinggi tanpa sebab,
bagai gua dengan bakal-bakal suami contract,
bagai kedudukan bulan dengan air laut pasang surut,
bagai air nescafe dengan biskut weetameal,






bagai lu dgn GPS

eh macam salah eja je ni?
eh ke gua buat fitnah ni?

tak kisah lah.
hiks!

 

entry ni ade unsur2 racism..

 

hellioz,ok,tapi kalau lu pukul kuat,gua melawan!

malakey,mcm lu dengan kentut kan?

kyo,errrr...ok2..gua pura2 faham..

liyana,komen camni la slalunye wat gua givap..

kelly,jgn risau,gua reserve meja mkn dpn pengantin utk lu.amecam?

gsp,gua tgh bunga2 ni..rase mcm nk nyanyi lagu min malik pon ade..

j.love,gua mcm suke gak gaya pesen komen camni..x jadi gua nak pogo..

shakinah,wow!!

jobot,lu jgn mcm2..gua la makhluk paling x racist dlm dunia ni..ok,gua tipu..

 

wa dahla tengah pening

tambah pening wa baca sebab wa tak tau nak komen apa

haihh

bagai pening dan panadol activ 5

 

khas untuk kawan imaginasi ke haper ner???hahahahha

 

bagai nk giler apple bace nih!!! hehehe

 

bagai nana dgn puteri...lalalala~~

weh komen entry baru gua cepat!!!

 

bagai berd dengan taik...

gyahahahahahaah~

 

wanie,lu asyik pening je...sangkut ke ape..baek lu gi check..hahahha..

eisz,ni utk sape2 yg bergelar lu..hahhaha..

apple,baru nak je kan..belum giler lg..

brit,erkk..gua x jumpe connection antara nana ngan princess 2..lu asyik wat entri pasal shawl je,camne gua nak komen..

hellioz,hoi2..sorg boley komen skali je..hahhaha..