rasa macam nak tukar no telefon.

dua-tiga hari ni gua xde..gua pergi kem bina semangat,nak cari balik spirit gua yg hilang.jangan sape2 nak cari gua.gua x redi utk bersemuka dgn orang ramai lagi buat masa ni.dan kepada budak2 taman gua,jangan sesekali melintas rumah gua dgn berbaju putih.gua allergic kaler 2,jgn smpai lu org kene baling ngan slash hammer..gua dah bagi warning awal2,jgn kata gua x ingatkan..

budak2 fesbuk plak jangan suka2 nak tag gua kat ape2 gambar,post atau apa saje berkaitan bola..diharamkan juga memberi wall kepada gua dlm waktu terdekat ni..sape degil gua remove die tanpa fikir panjang.betullah kata org tua2,sesungguhnya melihat pasukan kegemaran tewas itu adalah lebih menyakitkan dari tewas dlm percintaan..


saat ini gua perlukan seorg makwe utk ckp satu perkataan pada gua..


"its okay dear"

4 carutan:

kalah ngan tottenham 2-0 kan
hmmmm..paham..jadi tolong pegi bunuh diri
wahahahahhahahahahhahahah

 

"its okay dear.."

orait x beb?? hahaha.. =D
*aku masih lg dlm kategori makwe kan? kan kan???