akhirnya gua tersingkir juga.

mula dari malam semalam sampai malam tadi,entah berapa banyak sms yang masuk dalam henset gua..semuanya jenis sepesen..bile baca je gua mencarut,apa jenis mesej ntah yang budak2 ni bagi..kat bawah ni adalah contoh2 mesej yg gua dpt..

SMS 1:wei bro,takziah..gua harap lu sabar..

SMS 2:gua tau lu tgh sedih..bwk byk2 sabar..dh bukan rezeki lu.

SMS 3:aku dh buat ape yg terdaya..sorry x dpt tlg ko.

SMS 4:u have a talent!maybe dis is not ur nite..but im so sure ur future is bright outside there..

SMS 5:lep,balik nanti jumpa gua..gua nak jadi org pertama tngkap gmbar ngan lu..

gua dah mula heran..nak kata gua sakit,last time gua check gua sihat lg..cuma kaki gua je luka terkena stand moto siang td..xkan sbb kaki gua luka sikit camni dieorg nak bagi msg takziah sume bagai..gua dah syak semacam..gua reply msg salah sorg kawan gua tu,nak tanya ape jadah motif msg jenis cam2..die x jawab straight..yang dia reply cuma,"cuba lu taip alif tersingkir kat google..hahaha"..sbb spirit ingin tahu gua membuak2 gua buat ape yg die suruh..last2,gua dpt sesuatu..


KLIK SINI



jenis lawak camni gua nak mencarut pon xde feeling...

4 carutan:

hahaha..gua mmg berlaga angin ngan AF..lu layan AF ke remy..haha

 

kaw penah kena teranjang peringkat kelapan tak? hampeh

 

aku bace tajuk je dlm utusan online tu. hanjeng sungguh. HAHAHA!

PS: ceh lambat betul comment.