makan mcd malam-malam camni sedap jugak ye dak?

wow!!mase gua tgh jalan2 bace blog tadi,gua terperasan sesuatu kat blog sorg mamat ni..akhirnya,buat pertama kali sejak gua mula berblogging akhirnya tulisan gua diplagiat juga..*clap clap*

gua nak cakap dia plagiat pon x boley jugak sebenarnya..mane tau kan tibe2 memang ayat macam tu yang nak keluar dari otak die.tapi jangan cakap gua ada kimia dengan dia.gua tindih sorg2 kang.

tapi gua xde marah pon..malah gua rase sangat berbangga jika tulisan seorang kutu macam gua menjadi ikutan.lagipon bukannya gua x kenal die,budak taman gua jugak..lain la die ntah sape2,menyirap jugak gua.

lagi pon x brader la kan kalau dgn budak2 pon nk gaduh ye dak..dia ada jugak tanya pada gua pasal blog tp x sangka la smpai ayat2 gua pon diambeknye skali..gua syak die jadikan gua idola dalam diam2..

ni ayat gua.

wlu bagaimana pon,ingin gua tegaskan disini yg gua masih org yg same..jadi klu rase nak bace entri berunsur awek2,politik2 merapu,cerita artis2 hisap ganja dan info2 terkini,sile click pangkah skrg.di sini hanya ade carutan.pustop.

ni plak ayat die.

klu kowg nk cri gosip ke,kputusan bola sepak mahupown entri berusur politik semate2,sila klik gmbor pgkah kt ats hujung kanan skali...blog aku ni hanya karutan,carutan dan senyuman..(??)aku strictly ckp aku still aku wlupown dkt blog aku da len rupenye...

amecam shahrin ezzat?gua siap promo lu lagi ni.mana nak jumpa dah orang baik macam gua.tapi kalau gua jumpe lu pasni,gua x dapat ape2...

get ur ass ready to see my faking lawyer!!

5 carutan:

hahaha...babi kau...aku influence kau la sial!!! kau yg ajar aku men blog ni...sape ag aku nk jdikan role model aku klu bukan kau...ni bukan promote...ni menghina...malu kau ngn member2 kau..aku budak2 ag...ne taw pape...hahaha

 

its okey dear..

weyy.. kalau aku yg ckp ok x??
terasa geli dgn tba2..

ok, aku tarik balik

 

hahaha..relek remy..lu bagi tau kat gua..gua tibai jek mamat nih XD