hidup selagi boleh hidup!

siang tadi mase gua guling-guling smbil tgk citer hindustan,gua dpt tau ade bdk taman gua meninggal..gantung diri..gua x rapat sgt dgn bdk 2,kenal2 muka je..tapi yang x sedapnye bile tau sebab die meninggal.rase macam dlm otak terus penuh dgn tanda soal..

kenapa sampai macam 2 sekali?gua xtau ape masalah die tp mati memang bukan jalan penyelesaiannya.sekurang2nya cuba selesaikan,dah cuba kalau x jadi pon tawakal.ada hikmah semuanya.jgn putus asa.jgn menyerah kalah.hidup bkn utk shari dua.hidup selagi boleh hidup. sigh.

bila gua lepak ptg tadi,dgr budak2 ni citer.sebut pasal syurga,neraka sume.gua xdela baik sgt tp gua rase sape la kite ni nak tentukan org 2 masuk syurga ke neraka.benda2 mcm ni biar di atas yg tentukan.kita takde hak lngsung.

tambah gua menyirap bila ada yg sempat snap gambar mase bdk 2 tgh tergantung lg.klu ade family lu org jadi mcm 2 pas2 ade org ambek gambar.aib ke x aib rasenye?jgn smpai gua gantung lu org sekor2 pas2 ambek gambar fotostat byk2..gua harap benda ni boleh bagi kita lagi banyak kebaikan dari keburukan.


gua syak gua macam baik sikit hari ni.

2 carutan:

1st time lu jd baik.. remy remy, gua mintak maaf ye ;)) len kali gua buat lagi ye ;pp

 

Remy..remy..lu nie banyak berpikir la gayanya.