Penyucian...

okies,gua kembali lagi..kalau lu org perasan blog gua dah laen rupa parasnya..header kt atas 2 je 36 jam gua ambek mase utk buat..same ade gua terlalu pentingkan kesempurnaan atau gua ni betak..selepas dua hari bekerja keras,blog gua sudah berjaya melalui proses penyucian dgn lincahnya..

wlu bagaimana pon,ingin gua tegaskan disini yg gua masih org yg same..jadi klu rase nak bace entri berunsur awek2,politik2 merapu,cerita artis2 hisap ganja dan info2 terkini,sile click pangkah skrg.di sini hanya ade carutan.pustop.

berkenaan entri hikmat menyeru selipar,gua telah berjaya mendapat maklum balas yg agak pesat..masing2 memberikan jawapan yg bernas tapi gua hanya pilih yg betul2 mengikut standard jawapan..gua harapkan ade pembace yg akan beri komen berbentuk esei tp nmpknye rata2 pembace lebih mudah mengikut selera jari masing2.

bagaimana selipar gua yg hilang boleh muncul kembali di dalam kereta?jawapannya mudah saje,gua telah keluar dari kereta dgn menanggalkan selipar terlebih dahulu sbelum masuk ke masjid..sopan x sopan la gua..keluar kereta pon cabut selipar..ok,tanpa membuang masa,gua kotakan janji dgn mengpromo org2 yg telah memberikan jawapan tepat..sebarang surat menyurat tidak dilayan,sape bantah gua lempang..

cik farah      
                                                                                                                                   
blog cik farah adalah blog yg femes di selatan uganda..sile klik jika anda ingin melancong ke sana.

cik aina         
                                                                                                                               
blog cik aina pula memaparkan isu2 terhangat..sebelum klik pastikan sebucket ais ada di tepi anda.

cik sweet ants                                                                                                                                  
    blog yg paling manis antara yg paling manis prnh gua jumpe..jgn ckp byk.klik je ar..

    cik aza butterfly                                                                                                                               

    anda suke rama-rama?klu suke anda hanya perlu klik blog ini..sgt rama-rama.

    cik eisz                                                                                                                                        

    blog utk org2 tahap tinggi..klik jika lu org rase lu org segenius gua.

    cik gsp 
                                                                                                                                            
    blog ni lu org x klik mmg saje nk gua santau..klik cpt sebelum gua mencarut...gua pakse ni.

    cik sharina ramlee     
                                                                                                                       
    ok,cik sharina ni special case sbb die xde blog..gua nk promo camne pon xtau..nak letak link fesbuk takut die ckp gua memandai2 plak..camni ar cik sharina,klu lu bace entri ni kite bley kawtim blk camne lu nk gua promo. 


    ok,gua baru dpt link die..klik klu lu org nak tau ape 2 melankolik..bace je dh bley tangkap feels die..



      tapi gua musykil satu benda..apesal sume pompuan yg dapat?spesies sama dgn gua mane??abes sume isap gam?nmpk sgt lelaki genius tggal gua sorg je ye dak?

      7 carutan:

      aku ada blog ah. tapi blog aku jiwang dowh malu nak suroh ko promote. tapi kalau ko rasa layak di promote, silalah.

      http://sharinaresolving.blogspot.com/

      sekian terima kasih.

       

      ni yg nuat gua rase nk mencarut ni...apsal lu prasan sgt??

       

      lu mangkuk laa..gua rase jawapan gua tol gak..ni gua nk bangkang ni!! kaum2 adam xsume isap gam!!! gua ni da kre genius da dpt bg jwapan yg tol!! huh!!

       

      waaa..da bwu da blog dy..chantek!..hee~..thanx alep cbb promote owg nye blog..ngee~..ni syg lebey neh..oppss..=P (xmo powerslam ok?)..=)

       

      wahh! aku di promot! 1st plak tu an.. ngehehehhe ;pp

       

      perghh dah lama entry nih...gua baru perasan? hehehe... tepat sekali jawapan gua beri tu...hebat lah :p