lu orang kesian ke tak?

hari ni gua macam xde spirit sgt..gua syak spirit gua dh menyorok kat mane2..nak pergi cari memang xde keje..gua biarkan saje,ikut die la bile die nk dtg blk..

tgh gua sibuk layan video orang sepak2 bola kt utube,ade sorg puaka ni dh buzz gua kt ym..mcm tau2 je yg gua tgh online..gua mmg saje buat invi,takot kene serbu ngan peminat..bukan ape,kdg2 gua menyirap jugak dgn soklan bijak dieorg..

sikit2 tanye gua sihat ke tidak..nak menjawab pon gua mcm xde feels..x thrill org kate..cube skali klu ym gua 2 terus tanye,"kalau tuan bijak bestari,haiwan apa mata di kaki?"..sedap la jugak gua nak menjawabnya ye dak..

puaka tadi 2 lepas buzz terus taip,"gua kesian la dgn kak yan,die kate anak die dikambing hitamkan"..lepas bace terus gua rase menyirap..klu gua budak2,mmg kompem2 gua mengigau bile tdo mlm kang lepas bace bnda camni..ape jadah tibe2 ckp pasal ni..jenis ckp x ikut tema mmg gua cukup x suke..gua balas balik..

"gua lagi kesian kt ramai org..gua kesian kt mat2 bangla,dieorg hodoh kompem dapat bini pon hodoh gak.gua kesian ngan org keje kl,ari2 kene dtg opis awal sbb xnak harung jem,mesti sejuk dieorg mndi pagi2..gua kesian dgn kaler ungu,biru,jingga,kelabu,hitam,indigo kt thailand,asyik2 kaler merah jugak yg masuk berita..gua kesian dekat diri sndiri,smpai skrg xde awek lg..tp yg gua paling kesian dgn mak lu laaa"..

puaka 2 balas "haa,apesal pulak kesian dgn mak gua?"..siap letak smiley terkejut lagi,bajet comel..klu depan2 gua mmg dh lame kene powerslam..gua balas,"mestila gua kesian dgn mak lu,anak die sibuk kesian kat mak org lain,mak sendiri x ingat"..puaka 2 balas ringkas je lepas bace ayat gua..



"cibai!!!"


lu org syak kalau gua buat gaya arjen robben celebrate goal mcm kt bawah ni dpn bdk2 man u,baper peratus kemungkinan gua nak kene tikam?