kesihatan kejahanaman

ok.gua tak brapa sihat sangat sekarang ni..gua syak gua kene santau..tapi santau level brapa gua kurang pasti.tengokla kondisi gua nanti macam mana,mengizinkan gua update blog ke tidak.jadi kalau lu orang tengok blog gua macam bersawang pasni lu orang jangan carut-carut pulak..

gua ingat gua nak pergi himalaya berubat ngan tabib kat sana.dengar kata tabib sana main sembur-sembur je dah elok,xyah nak makan ubat sume ape bagai.tapi apa2 pon gua nak bagitau,tadi ada sorang makwe kate gua comel macam justin biebier..serius ni,gua tak main-main.


orang sakit tak tipu kan?

3 carutan:

jastin biber adela kot alep hahahaha..hidup remy, sila sembuh dgn secepat mungkin, jeniper mengganas di blog anda!

 

jestin beiber ... yeeeee!
hooh mesti lu cam kanak2 kan?
x macho arrr ~ kalau kata mke cam
jesten tembaklek .. tu wa tabik!


hahahhahaha


((org sakit x tipu, tp merapu. baik lu g jumba doktor. bomoh kat himalaya ske raba2 .. hati2))


>>___<<

 

ermmm...get well so0n..huhu