bila pencuci lantai tidak membuat kerja.

semalam disebabkan gua takde keje ape2 nak buat..gua pon terimala pelawaan dua ekor puaka ajak pegi berjalan2 kat megamall.gua pon rase cadangan pegi megamall ni boleh tahan bernas jugak.yela,sambil jalan sambil cari jodoh ye dak?kalau gua asyik lepak dlm rumah je,smpai 3030 pon blom tentu gua boleh ade makwe.

sampai2 je,blom sempat nak masuk lagi megamall.gua tgk ada 2-3 orang makwe tgh usha gua.senyum-senyum,bisik-bisik pastu senyum-senyum balik.jenis bajet hot camni la yg slalu wat gua kecewa dlm urusan mencari makwe.ape jadah gua nak layan makwe yang lepak kt tepi pintu masuk camni.

gua buat muka matang sambil masuk dengan bersahaja.tapi belum sampai 2 langkah dari pintu masuk,gua dah kena.ntah ape nasib gua ari 2,boleh pulak gua x perasan ada air.sebab gua pakai selipar,jadi bile terpijak air maka dengan lincahnya gua dah jatuh terduduk.

dlm masa x sampai 5 saat,gua gagal untuk mencari cara cover yang terbaik.kalau gua jatuh terlentang boley jugak gua pura2 buat sit up.ni terduduk,xkan gua nak tetibe sembahyang lak.xtau nak cover camne,gua bangun laju2 terus jerit.

"wei!babi mana yang tak lap air ni?!!"

dua ekor puaka tadi dah bantai ketawa mcm cilake.x sapot kawan lngsung.lepas je jerit,gua terus blah dgn bergaya..gua syak lepas eksiden semalam,gua xleh pegi megamall sebulan,bagi sape2 yg nmpak gua jatuh tadi lupa dulu kejadian tu.


susah betol gua nak cari jodoh kalau asyik jadi camni.dem!

9 carutan:

nawaitu lu dah tak betei. tu la pasal..


len kali,



mulakan langkah dgn bismillah. haha

 

diriku gembira dirimu jtuh t'duduk...
wakahkahkah... ;p

 

wosshhh...(aku kena flash lupa ingatan macam citer MIB)....ok skang aku tak ingat apa2...eh aku komen blog sapa ni...ok bye

 

aku suka aku suka aku suka kau jatuhhhhh!!!

 

remy..lu mmg brader gua terbaikk!!

hahaha... lu jatuh dan mencarut.. gua suka! haha

 

Lu pakai selipar getah jenis budak2 indie dok pakai tuh gua syak. Tuh takde grip tuh. Lenkali pakai la hok jenis mahai skit mcm bebudak serfer TC dok pakei tuh.

 

kau x ajak aku...padan muke!!

 

kesian....