anda mahu kaya dengan cepat?sila baca.

ok,gua macam dah sihat sikit.gua syak org yg hantar santau kat gua tu noob lagi pesen budak baru nak naik..baru belajar dua tiga kerat ayat dah nak test.jadi gua rasa gua tangguhkan dulu niat gua nak pergi berubat kat himalaya tu..lagipon gua makin tawar hati bila dgr citer yang makwe2 himalaya ni xdela cantik sgt..tak comel macam makwe bukit jalil..

kembali pada tajuk,gua yakin semua orang dalam dunia ni nak kaya.sapa xnak kaya dia bodoh.senang citer.dengan bantuan encik gugel,gua dah berjaya temui rahsia untuk jadi kaya dlm jangkamasa yang pendek.kat bawah gua senaraikan cara-cara terunggul untuk lu orang menjadi kaya dgn sekelip mata.



  1. join MLM
  2. main nombor ekor
  3. rompak bank
  4. kahwin dengan orang kaya
  5. jadi ahli politik
  6. login facebok tiap-tiap minit(ok,yang ni memang faker)

selepas dianalisis,gua amat pasti yang cara no 1 adalah mitos semata2.kekayaan yg ditunjukkn bdk2 MLM ni hanya fiction semata2..dalam senarai 10 orang paling kaya dlm dunia hatta di malaysia skali pon takde sorang pon dari dieorg ni yang gua tgk ade business MLM.so sape yang join benda jadah ni sile rase loser skrg.

cara no 2 pulak tidak begitu praktikal melainkan jika lu orang mempunyai tuah tanpa tolok banding nya..tapi jika lu orang selalu jatuh longkang,kene kejar ngan anjing,hari2 kene rejek sila abaikan cara ni.lagipon gua dgr sape mkn duit dgn cara no 2 ni hidup dia x tenang..

gua mencadangkan cara no 3 ni hanya kepada sesiapa yang memiliki hati kering.kalau dgr bunyi anjing melolong malam2 pon dah goyang,sile cuba cara lain.cara ni juga mempunyai kelemahan iaitu lu org terpaksa berkongsi dgn partner in crime lu org..kalau duit rompakan tu 100K pastu nak bahagi pulak dengan 2-3 orang sangat la cilakenye.ape jadah gertak2 cashier,elak2 peluru senapang patah,kejar2 ngan polis pastu dpt 30K lebih sorg je?

cara no 4 sedikit taktikal.lu orang memerlukan skill yang tinggi jika mahu cuba menjadi kaya dgn cara ni.nak goda org kaya bukan senang,pas2 nak pujuk2 suh kawin ngan lu orang plak.ape lu orang ingat org kaya ni bodoh ke nak kawen senang2 camtu je?kalau dieorg bodoh xdela dieorg kaya ye dak?

ok,cara no 5 adalah cara yang gua rase paling berkesan untuk kaya dgn cepat.nak jadi ahli politik xdela susah sgt sebenarnya.lu orang hanya perlu tahu membodek,menipu,bercakap dengan lantang,pandai carut2 sket dan mencari kelemahan atau 3gp pihak lawan.tu aje..senang bukan?

cara no 6 dan last skali tu gua malas nak ckp banyak..tengok pon gua dah menyirap.ape jadah cara ni boley keluar kat gugel pon gua xtau..org pertama yang keluarkan idea tentang cara ni memang genius dan org2 yang terpedaya pulak memang bangang.pustop.

gua nak ucapkan tahniah kepada en kamal,alan dan nathan kerana berjaya menjadi orang kaya baru.

8 carutan:

meh gua komen seposen bleh? pasal MLM tu memang la boleh kaya bhai... tapi MASA dan PENGORBANAN TENAGA kena ada... memang TAK BOLEH nya nak wat part time.

mane ade cara senang nak kaya... kecauali memang lahir dalam dulang mas, kan...

 

gua teringin nak kawin ngn org kaya.. tapi gua dah perlukan ayat2 bernas dr lu...hahaha

 

dalam banyak2 ayat lu, gua cukup tertarik dengan satu ayat.

"pustop."

 

dalam byk2 cara yg lu senarai tu..yg no 3 mampu buat kite kaye di samping femes sekali..haha

 

yay! aku nak nombor 4 ngan 5 lah sebab aku rasa aku ada ciri2 yang diperlukan! hahahahha

 

hari hari aku dah login fb..xkaya pon..ahahahahaha..tipu ei..hohohoho