lu orang pernah jadi stalker?

pernah minat seseorg dlm diam?
tipu la klu lu org ckp x pernah..
gua berani bet,sume org dlm hidup msti pernah suke sumones..
suke ketua pengawas,suke ketua kelas,suke budak paling samseng dlm skolah,suke budak yg jage pusat sumber,suke awek tepi umah,suke artis2,suke laki org,bini org..sape2 je laa..

x salah gua rase klu suke seseorg,
cuma kene tgk tahap mane stalker lu org,
klu stakat tgk profile fesbuk ari2,
snggup tggu dpn umah berjam2 nk tggu awek 2 lalu,
atau snggup ambek jalan jauh semata2 nk lalu dpn umah die,
gua syak xde hal sgt rasenye...

laen la klu stalker 2 dh jadi saiko,
yg 2 mmg parah..
tp gua rase la kan byk baeknye jadi stalker.
cthnye klu lu suke sorg awek dlm senyap,
sumpah sume benda pasal die lu akan nmpk yg baek2 je,
barua camne pon die tetap akan nmpk elok di mata lu..

satu lagi lu xkan rase kecewa,
sbb dh confirm2 lu stalk je die sbb lu tau,
dlm sedar atau x sedar,
yg memang lu xkan dpt die..
jadi klu tetibe lu tau die dh ade bf/gf hati lu x rabak sgt..
so jgn risau,seorg stalker sejati hatinye sgt susah dilukai..


kadang2 gua rase menjadi stalker itu lagi indah dari memiliki org itu..

9 carutan:

I only stalk him cause I know I can't live without him.. He took my key and kept it with him all these time I'm walking alone in my life. It's hard.

 

aah. jadi stalker lg best. bile dh dpt.. entahlaa -___-

 

stalker?kadang2 je.haha..best~

 

seorang stalker sejati hatinya sukar dilukai. terbaekkk :))

 

saya pon stalker, sy stalker yang freak, sy ska tgk awk taip blog awak dengan jari-jari awak sambil cakap kat orang dalam forum supaya jgn klik blog saya. epic!

 

pernah. da dapat pon. hehe..
tapi agak mencabar pd fasa pertama.
sebab perlu mantain cun dan pure-pure xtau ape2. hehe..

 

Trying to stalk MyVamp instead of him.. Ahaha...

 

jadi stalker lagi best.,
kawan payah nak dekat dgn pompuan yg kawan suka...
pompuan tu pn bkn nyer suke kat kawan.,
so, jd stalker lagi best... :))

 

gila best entri ni,walaupun simple.

pernah stalk someone...pastu bila dah kenal tiba2 mcm dia lak stalk aku..pastu dah rasa hambar....