bila hati mengkonpiuskan diri..

esok lusa gua dah nak kene berambus balik kl..skrg ni hati gua tgh berbelah bagi lg..nak balik kl ke stay kuantan terus..hishh..cikgu gua kate dulu klu kite rase mcm xtau nak wat keputusan kite kene tulis kt kertas ape kebaekan dan keburukannya...mengenangkan yg gua ni baek,gua ikutla ape cikgu gua ckp 2..


key ell

******kebaikan******

  1. gua dpt satu offer keje tp mslhnye keje 2 baper in sgt dgn jiwa gua..
  2. kat sane hati gua x rabak sgt sbb byk puaka2 yg menemani gua..
  3. gua ade byk janji lagi kat sane yg belum ditunaikan..kang gua buat lupe,gadis alam maya sepak plak gua..
  4. kat sane ade banyak awek
  5. gua x bosan sgt duk kl..

******keburukan******

  1. klu gi sane gua jadi jahat
  2. kat sane x boley maen layang2..
  3. kat sane xde pantai
  4. nnti gua rindu mak
  5. poket gua kering sket klu duk kl
  6. gua xde kereta,susah nak gi mane2..

kuantan

******kebaikan******


  1. kat sini pon ade keje..tp keje ngan family mcm leceh sket.
  2. gua boley maen layang2 hari2
  3. gua boley pegi pantai hari2
  4. gua boley tgk2kan adik2 gua
  5. gua mcm kaya sket klu duk kuantan
  6. gua baek kat sini
  7. gua ade kereta

******keburukan******


  1. kat sini hati gua mcm rabak,hari2 melankolik
  2. kat sini gua byk kwn ngan bdk2 sbb ramai batch gua dh kawen
  3. kuantan dh kehabisan awek
  4. gua bosan,x byk benda yg menarik kt kuantan
  5. duk kuantan gua mcm x berdikari sgt..



hmm..selepas meneliti semua kebaekan dan keburukannya,gua rase gua dh dapat rase sesuatu..yang gua skrg ni makin tambah konpius...arghh!!!..gua rase gua dh salah dgr ape yg cikgu gua ajar...dem dem dem!!

2 carutan:

eleh. duk je ah KL. hujung minggu lu balik la. sampai bila nak melekat dgn mak lu, ye dak?

dan disebabkan kuantan dah kehabisan stok awek-awek, lu kene duk kL. cari jodoh orang kata, buat cucu kasi kat mak lu.

haha.memandai je gua. :)

 

ala alif,ka da bsor2 pown nk men layang2 ag ke? men beskal aku leh time ag....hahahaha