boleh gua cakap 'cukup'?

orang2 tua dulu pesan bab perasaan ni jangan dilayan sgt..nanti x pasal2 gile..
gua syak betul jugak ape org2 tua kata tu..xkan la dieorg saje2 pesan cam2 klu xde maksud ye dak??lgpon org2 tua dulu x terpengaruh lagi ngan anasir2 luar mcm org2 tua skrg..zaman 2 dieorg cekap lagi baca tulisan jawi..sama cekap mcm org2 tua skrg bace tulisan sms..

tapi gua risau gak la klu gua terlayan bab hati ngan perasaan ni..x ke naya klu tetibe gua dgr mcm2 suara suh gua wat mcm2..klu setakat suh gua penggal org,tetak org 2 mcm boley diterima akal lagi..kalau dibuatnya suara 2 suh gua berhenti merokok camne???jangan nak buat pasal..

gua nak pesan sesuatu la pada mana2 org yg berkenaan..bab2 cerita yg kite boley postponed laen hari 2 kite postponed la..lagipon kite hidup bukan utk sehari dua..kite hidup selagi kite boley hidup..klu hari2 asyik cerita pasal perasaan rabak jugak..samela mcm klu hari2 kite hadap lauk yg same,mau jugak ayat sumpah seranah keluar..

kite fokus benda lain dulu la..pasal area 51 ke,pasal teori big bang ke,pasal kes pemerdagangan manusia ke,ape2 je la yg kite selesa..klu lu selesa ckp pasal perparitan skalipon,gua syak gua boley tahan lagi dgr..ape2 hal pon gua ingt mulai hari esk gua mcm nak fikir pasal benda yg lebih serius sket..gua xnak dah pikir yg catdog 2 jantan ke betina,bukannye boleh menguntungkan negara pon..

kepada mana2 individu yg tahu tentang impian kuda padi gua,dgn ini gua ingin mengumumkan yg impian itu ditamatkan serta merta..x payah la ek gua bagi notis 24 jam,gua xtau format notis camne..gua dh ade impian baru,kumpul duet byk2 dlm jangka masa 10 tahun..pastu habiskan duit 2 dlm jangka masa 10 hari..selepas 2 barulah gua buat keputusan samada nak pergi cari bigfoot atau loch ness..gua syak bigfoot mcm peluang cerah sket sbb gua malas nak basah2 harung tasik ni..

ok,gua habiskan entri kali ni dgn pantun 4 kerat..



tersenyum gundik pada si raja
melihat mahkota dari tembaga
tidaklah perlu bermuram durja
kalaulah jodoh kan jadi juga






perghh..dgn otak berkecamuk pon gua still boley karang pantun lagi..boley tahan genius jugak kan gua?