warkah pilu dari emirates

bro,
gua tau lu mesti marah sama gua,
tapi gua buat ni ada sebabnya,
bukan saja2 kita kalah dengan manshiter united,
banyak sebabnya...

supaya lu x salah faham,
kat sini gua bagitau sebab2 dan alasannya,
so pasni lu faham moral kenapa gua buat camni..
sebab2nya ialah,

1.ingat lagi 1st round kt old trafford?kita kalah kan?jadi bila main dkt emirates plak sepatutnya kita kene balas balik la kan?tp gua x setuju tang 2,gua x suke membalas2 ni bro.smpai bila kita nk main balas2?kita balas pas2 dieorg balas balik pas2 kta balas semula pas2 dieorg balas lagi..pas2 bila kita mati,anak2 kita plak balas pas2 anak2 dieorg pon membalas balik..sampai bila nak jadi camni kan?so gua saja buat2 kalah malam ni bagi dieorg hepi,jalan mengepak,mendada sket..

2.striker kita semua injured.gua letak la jugak bdk arshavin jadi striker wlupon die x main posisi striker,nak letak si bendter paham2 je la kan die x baper sihat sgt lagi.kalau kita menang mesti bdk2 man u malu besar..yela,team xde striker pon xley menang.ape dieorg nk jawab klu bdk2 liverpool ngan chelsea tanya nnti?sbb gua pikir maruah dieorg la gua saja buat2 kalah..lu pon nmpk kan arshavin main gila hebat tp x score2 jugak..lakonan semua 2,gua yg arahkan..pasni gua ingt nk masukkan arshavin join anak wayang astro..boleh pergi jauh budak 2.

3.liga panjang lagi.gua syak wlupon dieorg menang mlm ni,next2 games pasni msti dieorg xley blah punye.rekod kekalahan dieorg lawan team2 bebal ni agak cemerlang jugak.lagipon kita stakat ni kalah ngan team2 kuat je so kalau ade org tnye nape kalah kita boleh la jugak bagi alasan yg kita lawan team kuat mmg susah nk menang.

4.champions league.diaorg nnti jumpa team kuat ac milan,chelsea pulak jumpa inter milan.kita setakat jumpa porto je,gua yakin kalau kita guna 6 org player je pon kita boley menang lagi 15-0.sbb 2 la gua saje buat kalah,bagi dieorg bersemangat sikit bile main dgn ac milan nnti.kot kite menang tadi,msti dieorg down giler..pas2 jumpe ac milan nnti mula dieorg main mcm setan..nnti x pasal2 dieorg kene belasah teruk..sape yg malu??kita jugak yg malu kan kalau club england kene titik ngan club italy..

5.alex ferguson..dia dh tua sgt dh..gua tgk pon die mcm dh nyanyuk je.mgkin ni last season die kot..klu gua buat menang msti org2 kate gua x respek org tua.dengan org tua pon x nak beralah..kita bagila die kenangan manis sket sebelum bersara ni.lu org jgn risau,gua yakin 3-4 tahun nnti konfirm die dh lupa pasal game mlm ni,ntah2 mase 2 name die sndiri pon dh x ingat.

ok,gua rase skrg lu dh faham kan kenapa result game malam tadi jadi cam2.
lu bagitau la kt bdk2 lain jugak,
takut dieorg benci gua plak nnti,
gua harapkan lu sorg je ni,
sbb gua tau mulut lu je bising2,dlm hati syg kan..

dah2 kesat air mata 2,
malu org tgk,
gua janji kita ada peluang lagi nk menang league season ni,
silap2 dgn champions league skali pon kite boleh dapat,
cuma lu kene sabar sikit je la..
okla,gua dh janji dgn bdk2 ni nk blanje dieorg happy meal,
sbb dh berusaha habisan2 utk kalah malam tadi..
ape2 hal nnti gua contact lu k..
kem salam ngan bdk2 lain..


salam sayang,
Arsene Wenger.
XOXO

0 carutan: