kisah perut mengadu nasib malangnya..

sekarang dah 3 suku,setengah jam lagi arsenal nk main..tp gua x cuak sgt,stakat budak2 martin o neill 2,arsenal gune pat rice jadi keeper pon boley menang lagi gua rase..gua predict malam ni aston villa kene 2 bijik..kalau btol ramalan gua ni abes je game terus gua kecoh2 kt fesbuk..tp kalau x 2 maknenya gua dh pura2 tido..

malam ni gua syahdu sket..baru mkn skali je ari ni.2 pon lauk sardin ngan telur dadar je..tp gua x bising pon sbb housemate kesygan gua yg masak..gua plak sedap je layan citer wadi unung version ulang tayang kt astro..skrg ni perut gua dh start mengadu blk.kate gua dh x syg die,dulu mase kt kuantan elok je bntai nasi smpai 5-6 kali..ikutkan gua malas nk pujuk tp memandangkan dh dkt 25 tahun dia setia ngan gua,terpaksa la gua bagi ayat pujuk seround..

xpe2,tggu sipok bangun dulu..nnti kte gi layan roti sardin kt kedai mamak abc 2 ekk smbil gua usap2 dirinya..gua malas nk mkn sorg2,takut ade org jaat.klu org jaat xpe lagi,bley gak gua main gigit2 tp klu kene anjing jaat camne?xkan gua nk gigit jugak..x ke naya nnti gua nk cari colgate perisa tanah..

tapi tggu housemate gua bngun ade la keje paling berisiko dlm dunia..tangkap obor2 guna tangan pon x berisiko mcm ni..buatnye die bngun mggu depan x ke susah..gua nk kejut pon x smpai hati sbb gua rase sume org comel bile tgh tdo..ni dh dekat 3 setgh,gua syak gua nk kuar mkn sorg2 je..org kate gua sunyi tibai roti sardin sorg2 pon gua rela.

pakai jacket,ambek kunci moto esma..baru gua nk bukak sliding door,gua rase angin bertiup semacam..letak blk kunci moto,bukak jacket..xpela,tggu sipok bngun je la..kesian plak nnti die mkn sorg2..

0 carutan: