bila hati tengah panas,macam2 ayat boleh keluar..

arsenal kalah malam tadi..syahdu jugak hati gua..nak menangis malu pulak nampak dek org..nak ketawa nnti ape plak kata arsene wenger..mesti die kate gua dah jadi pembelot..bab2 belot,curang,khianat ni mmg gua cukup x suke..punyala setia sampai dari kecik kalau gua demam gua telan panadol..x carik ubat lain dah..

gua tengok kat malaysia hari ini ade pertandingan makan steak..celaka!apesal xde sorg pon bgtau gua pasal benda ni?tau2 dah kuar tv dh..kot yg dtg stok hamba2,miskin hina xde hal lagi..ni yg dtg sume 4 kali size bdn gua..lagila gua menyirap,naseb baek tv housemate klu tv gua dh lame kene baling kt dinding..

baca paper..harian metro..gua tau byk cerita tahyul dlm paper ni tp ni je la satu2nya paper yg kosa kata dia menarik sikit..nak baca harakah gua x baper faham sgt..kertas die pon mcm kabur je,xtau kertas pokok mana yg dieorg sebat..selak punya selak,nmpk muka dr.rozmey..ni gua menyirap..xde muka lain ke?posing nak gempak,ayat nak power tp baju gua tgk kaler yg same jugak die pakai..

rokok.ade sorg dua awek ni dah post kt wall fesbuk gua yg rokok dah diwartakan haram kat pahang..tp gua rileks je,benda2 mcm ni gua x goyang sgt..pandai2la gua nk hidup blk kuantan nnti..nak hantar surat lawyer kat awek 2 gua malas nk turun naek mahkamah plak..

gua xtau camne nak wat ending entri kali ni..tggu gua tido dulu la..mane tau ade masuk sebaris dua ayat power..jadi wat mase ni gua habiskan entri ni mcm ni je la ekk..okay,dah habis.

0 carutan: